  • 1. Data: 2002-09-25 05:41:29
    Temat: Przerwy w transmisji neo+
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Witam,

    wreszczie zainstalowano mi neo+. Nie uwierzycie, ale czekalem 4 (cztery)!
    razy na "fachowcow". Nie pojawiali sie ani nie dzwonili. Po kilkukrotnych
    interwencjach u kierownictwa zadzialalo za 5 razem. Mam teraz pytanie, czy
    normalnym sa przerwy w transmisji trwajace kilkanascie sekund pojawiajace
    sie stale. Czy to normalne i wynika z przyblokowaniu na serwerach czy tez
    moze lacze ma jakis blad. Po tych przerwach transmisja jest wznawiana i
    osiaga predkosci ktore mnie bylego modemowicza wprowadzaja w zachwyt. Tylko
    te ciagle
    przerwy...

    Pozdro
    Jack

  • 2. Data: 2002-09-25 12:36:05
    Temat: Re: Przerwy w transmisji neo+
    Od: u...@h...pl

    j...@p...neostrada.pl (jack) wrote in <amqkte$5ga$1@news2.tpi.pl>:

    /ciach.../

    >Po tych przerwach transmisja jest wznawiana i osiaga predkosci ktore mnie bylego
    >modemowicza wprowadzaja w zachwyt. Tylko te ciagle przerwy...

    Doprawdy dziwne. Ja takie objawy mialem raz na jakis czas w Neo 256, w Neo
    Plus juz tego nie mam.

    W.

  • 3. Data: 2002-09-25 19:33:31
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    Nie uwierzycie, ale czekalem 4 (cztery)!
    > razy na "fachowcow". Nie pojawiali sie ani nie dzwonili. Po kilkukrotnych
    > interwencjach u kierownictwa zadzialalo za 5 razem.

    Uwierzymy. A przynajmniej ja. Pierwszy termin dostalem 31 lipca, a teraz mam
    juz siodmy i zapewne tez nie przyjda

  • 4. Data: 2002-09-25 20:42:48
    Od: "MarK" <m...@n...poznan.tpsa.pl>

    Użytkownik "jack" <j...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > moze lacze ma jakis blad. Po tych przerwach transmisja jest wznawiana i
    > osiaga predkosci ktore mnie bylego modemowicza wprowadzaja w zachwyt.

    A napisz o tych prędkościach budzących Twój zachwyt. Jeżeli są rzędu kilku
    mbps to z pewnością źle ustawiono w TP kontrakty ATM QoS dla Neo+.

    MK

  • 5. Data: 2002-09-26 07:43:55
    Od: "Gelo" <g...@p...fm>

    http://www.dslreports.com/forum/remark,82084~root=pp
    poe~mode=flat

  • 6. Data: 2002-09-26 15:17:15
    Od: "tm" <t...@p...fm>

    "jack" <j...@p...neostrada.pl> wrote in message

> [...]
    > sie stale. Czy to normalne i wynika z przyblokowaniu na serwerach czy tez
    > moze lacze ma jakis blad. Po tych przerwach transmisja jest wznawiana i

    Probowalem znalezc w Umowie i opisie uslugi jakas wzmianke o tej ciekawej
    wlasciwosci (Regularne Zamieranie Transferu), jednak bezskutecznie ;).
    Dlatego dla mnie to jak najbardziej nienormalne i zgloszenie awarii byloby
    chyba w tym przypadku na miejscu. To samo dzieje sie np. u mnie na sdi. Od
    dawna. Ale czy kogos z TP to obchodzi ? :)

    tom

  • 7. Data: 2002-09-29 09:28:52
    Od: "u...@g...pl" <u...@N...gazeta.pl>

    Twój problem nie jest nowy.Mam neo+ od dwóch tygodni i jestem zadowolony z
    jakości połączeń ale przed instalacją drżałem jak to będzie. Zanim to
    zamówiłem to naczytałem się różnych przedziwnych rzeczy na listach
    dyskusyjnych i gdybym miał do wyboru coś innego to poszedłbym pewnie w inną
    stronę. Jak ci się rwie to radzę napierdalać tych nieudaczników z TPSY ile
    się da. Nie dawać im żyć dopoki nie zrobią wszystkiego tak jak ma byc. U mnie
    pojwił sie problem z umową już przy instalacji. Dzwonię na infolinię i
    kulturalnie przedstawiam sytuacje, że ktoś się pomylił, że na pewno mają
    wszystko w bazie, i na 100% wszystko można wyjaśnic na co ten palant z wa-wy
    mowi że oni na pewno nie zawinili i delikatnie mówiąć mają wszystko w dupie,
    że zaraz monter ściągnien to wszystko co zamontował i instalacja ponowna po
    wyjaśnieniu za 2 tygodnie. No to nie wytrzymałem, najpierw go zjebałem na
    czym świat stoi że jest debilem i jego podwładni też bo nie umieją wpisać do
    bazy tego co im się mówi, zażądałem jego nazwiska i mówię że będę rozmawiał
    z przełożonym skoro on jest idiotą. Facetowi zmiękła rura bo słyszał już że
    nie żartuje i wszystko załatwilismy w dwie minuty. Nazajutrz był telefon z Wa-
    wy od jekiejś figury z TPSY, czy wszystko wporzo, przepraszamy i w ogóle co
    złego to nie my. Tak więc widzisz trzeba ich ostro opierdolic i troche
    pogrozić to wszystko się da załatwic, w koncu czasy nieciekawe i wszyscy
    dbają o stołek. Jak będziesz za mięki to cię będą spławiać w
    nieskończoność.POWODZENIA!!!

  • 8. Data: 2002-10-03 06:08:21
    Od: "SPeCTeR" <s...@t...pl>

    Ja dzwonie do przelozonego monterow od poniedzialku. Nigdy go nie ma w
    robocie...

  • 9. Data: 2002-10-03 22:19:25
    Od: "Paweł Gruszecki" <p...@N...gazeta.pl>

    > Mam teraz pytanie, czy
    > normalnym sa przerwy w transmisji trwajace kilkanascie sekund pojawiajace
    > sie stale.

    Jezeli chodzi Ci o "przysypianie" lacza na kilkanascie sekund, szczegolnie,
    jesli przez kilka minut nie bylo uzywane, to jest to niestety takze u mnie
    norma. Tepsa nie wie jak rozwiazac problem, a przynajmniej komorki kontaktu z
    klientami nie wiedza (dzwonil dzisiaj czlowiek z contact center z informacja,
    abym wpisal staly numer IP w ustawieniach TCP/IP, co powinno pomoc - nie
    pomoglo). Pisze wlasnie artykul o Neostradzie Plus dla Magazynu Internet.
    Coz, uczucia mocno mieszane. Byloby pieknie, gdyby... no wlasnie, gdyby bylo.
    Dziekuje za sygnaly o problemach z Neostrada na grupach, poniewaz pomaga mi
    to w odroznianiu problemow zwiazanych np. z moim systemem, od tych, ktore
    wystepuja takze u innych uzytkownikow.

    Pozdrawiam,
    Pawel Gruszecki
    Dziennikarz internetowy