  • 1. Data: 2002-01-08 18:23:51
    Temat: połączenia modemowe w Bydgoszczy
    Od: "mikuch" <m...@p...onet.pl>

    cze

    mam prośbę, szukam numery dostępowe do internetu przez sieć analogową w
    bydgoskiej strefie numeracyjnej (52), wraz z nazwą użytkownika i hasłem

    moja kuzynka ma od wczoraj modem, a jak się łączy przez tepse to potrafi ją
    rozłączyć nawet pięć razy w ciągu godziny:-(

    z góry i z dołu dziękuję za wszelką pomoc
    mikuch

  • 2. Data: 2002-01-11 16:23:28
    Temat: Re: połączenia modemowe w Bydgoszczy
    Od: "news.tpi.pl" <k...@k...net.pl>

    Użytkownik mikuch <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a1f0v3$ji0$...@n...onet.pl...
    > cze
    >
    > mam prośbę, szukam numery dostępowe do internetu przez sieć analogową w
    > bydgoskiej strefie numeracyjnej (52), wraz z nazwą użytkownika i hasłem

    0209280
    haslo:ppp login:ppp
    wiecej http://www.twoj.numer.pl

    pzd Krzymas