  • 1. Data: 2002-01-08 18:23:46
    Temat: NET METTING jakie serwery ?
    Od: "Paulo" <p...@w...pl>

    NET METTING jakie serwery
    znam : uls.tpnet.pl działa tak sobie często jest uszkodzony lub ????????
    Może znacie coś innego gdzie można się zalogować i pogadać za free .

    Pozdrawiam
    Paulo
    r...@w...pl

  • 2. Data: 2002-01-08 21:13:15
    Temat: Re: NET METTING jakie serwery ?
    Od: "Mark" <t...@k...chip.pl>

    Użytkownik "Paulo" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > NET METTING jakie serwery
    > znam : uls.tpnet.pl działa tak sobie często jest uszkodzony lub
    ????????
    > Może znacie coś innego gdzie można się zalogować i pogadać za free .
    Zobacz ten: ils.tpnet.pl
    --
    Mark
    t...@p...fm

  • 3. Data: 2002-01-09 00:12:37
    Od: "Starcom" <s...@i...pl>

    > ????????
    Czego walisz takie znaki zapytani w odpowiedzi co ?! Byl taki serwer
    napewno, ale nie wiem jak z nim jest teraz bo lacze sie z wiara po IP
    (bezposrednio).

    Starcom

    PS co wy wszyscy macie do tego ULS, zawsze sie go czepiacie !