  • 1. Data: 2010-07-22 10:37:08
    Temat: Przestroga Rocket Poznań
    Od: Radek <r...@g...com>

    Witam,

    http://tiny.pl/h7wm6

    Pomyśleliśmy jest szansa spełnić tanio i powoli marzenie.
    Przyjeżdżamy pan nie umie odpalić moto a tego gościa który odpalał
    wcześniej nie ma.
    Zwieramy kilka kabli wkładamy nowy akumulator motor odpala pięknie
    i...... po 10 sek zaczyna rzygać olejem. Zaglądamy pod spód i widzimy
    pęknięty blok silnika. Dodatkowo motocykl krzywy a sprawdzenie niby
    opisane w aukcji wyglądało tak ze pan sobie popchnął motocykl i
    przecież nie ściągał w żadną stronę wiec prosty. Pojawia się wspólnik
    i panowie stwierdzają, że oni się w ogóle na motocyklach nie znają i
    nie wiedzieli o w/w wadach po czym pada bezczelne stwierdzenie, że ma
    nadzieję że następny klient nie będzie się tak dobrze znał na
    motocyklach i motocykl pójdzie bo oni za niego zapłacili 3500 funtów i
    nie chcą stracić.

    Pozdrawiam
    Radek

  • 2. Data: 2010-07-22 10:56:27
    Temat: Re: Przestroga Rocket Poznań
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqn.googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Pomyśleliśmy jest szansa spełnić tanio i powoli marzenie.
    > Przyjeżdżamy pan nie umie odpalić moto a tego gościa który odpalał

    szkoda że nie ma możliwości wstawienia takiego tekstu pod aukcją,
    tyle że konkurencja nie śpi i szybko zrobiło by się bagno.

    pozdro
    blur

  • 3. Data: 2010-07-22 11:03:11
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...com> napisał

    > Pomyśleliśmy jest szansa spełnić tanio i powoli marzenie.

    Dla mnie z ogloszenia w oczywisty sposob wynika ze jest to
    zlom. Moto nie bez powodu przeznaczono do kasacji.
    Jesli jestes poszukiwaczem okazji, to przekonasz sie,
    ze takowe nie istnieja. Naprawde.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 4. Data: 2010-07-22 11:04:15
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 22.07.2010 Hinek <h...@a...pl.invalid> napisał/a:

> [...]
    > zlom. Moto nie bez powodu przeznaczono do kasacji.
    > Jesli jestes poszukiwaczem okazji, to przekonasz sie,

    Okazje sie zdarzaja. Niestety bardzo rzadko w polsce, i nigdy na allegro.

    --
    Ja mam nadzieję, że z jednym będę konsekwentny. Nie zmienię samochodu na
    inną markę jak Mercedes. Nienawidzę BMW.

  • 5. Data: 2010-07-22 11:25:48
    Od: Radek <r...@g...com>

    On 22 Lip, 13:03, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> wrote:
> [...]
    > zlom. Moto nie bez powodu przeznaczono do kasacji.
    > Jesli jestes poszukiwaczem okazji, to przekonasz sie,

    Może zbyt mocno powiedziane ale jest w tym trochę prawdy aczkolwiek
    dzięki własnym możliwościom i dobrym kontaktom w branży motocyklowej,
    które nie każdy posiada bylibyśmy w stanie względnie tanio doprowadzić
    ten sprzęt do dobrego stanu technicznego jeżeli jego stan nie
    odbiegałby rażąco od opisu w aukcji.

  • 6. Data: 2010-07-22 11:31:18
    Od: EvilOne - tekmar <t...@g...com>

    On 22 Lip, 13:25, Radek <r...@g...com> wrote:

> [...]
    > które nie każdy posiada bylibyśmy w stanie względnie tanio doprowadzić
    > ten sprzęt do dobrego stanu technicznego jeżeli jego stan nie

    I poskladalbys rocketa do jazdy po bezdrozach poza ruchem ? Bo jezeli
    to nie - to raczej trafil swoj na swego (sprzedawca ewentualny
    kupujacy) jeden i drugi chcial pokombinowac i ... klops.
    Marcin
    nadal angol 650

  • 7. Data: 2010-07-22 12:01:43
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > zlom. Moto nie bez powodu przeznaczono do kasacji.
    > Jesli jestes poszukiwaczem okazji, to przekonasz sie,

    Opowiedz mi o tym. Każdy swój motocykl kupiłem nawet 50 % taniej od ceny
    rynkowej. Po prostu się znam i mam możliwość naprawić wszystko we własnym
    zakresie.

  • 8. Data: 2010-07-22 12:28:15
    Od: Radek <r...@g...com>

    > I poskladalbys rocketa do jazdy po bezdrozach poza ruchem ? Bo jezeli
    > to nie -  to raczej trafil swoj na swego (sprzedawca ewentualny
    > kupujacy) jeden i drugi chcial pokombinowac i ... klops.

    Powiem szczerze, że czekałem kto pierwszy rzuci kamień :) ale chciałem
    zaznaczyć, że motocykl miał być docelowy do własnego użytku i nie
    byłby kupowany na handel i wciskanie komuś bezwypadkowego rocznika
    2009 w super cenie i nie mów proszę swój na swego bo sprzedający
    mówiąc , że ma nadzieję iż następny klient nie będzie się znał i kupi
    motocykl powiedział w moim rozumieniu "ciebie nie oszukałem ale może
    inny się nabierze" a ja nie próbowałem nikogo oszukać.

  • 9. Data: 2010-07-22 12:35:11
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 12:37:08 +0200, Radek <r...@g...com> said:

    > http://tiny.pl/h7wm6
    >
    > Pomyśleliśmy jest szansa spełnić tanio i powoli marzenie.

    Jeśli tym marzeniem jest posiadanie nieruchomości, to ten się nadawał
    jak nic ;-) Bo do latania po łakach są fajniejsze motury.

    de Fresz

  • 10. Data: 2010-07-22 12:36:30
    Od: Radek <r...@g...com>

    On 22 Lip, 14:35, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > Jeśli tym marzeniem jest posiadanie nieruchomości, to ten się nadawał
    > jak nic ;-) Bo do latania po łakach są fajniejsze motury.

    Też wolałbym kupić nowego :)