  • 11. Data: 2010-07-22 12:52:26
    Temat: Re: Przestroga Rocket Poznań
    Od: Asmodeusz <c...@t...idx.tenwyraztnij.pl>

    W dniu 2010-07-22 12:37, Radek pisze:

    [ ... ]

    > Pojawia się wspólnik
    > i panowie stwierdzają, że oni się w ogóle na motocyklach nie znają i
    > nie wiedzieli o w/w wadach po czym pada bezczelne stwierdzenie, że ma
    > nadzieję że następny klient nie będzie się tak dobrze znał na
    > motocyklach i motocykl pójdzie bo oni za niego zapłacili 3500 funtów i
    > nie chcą stracić.

    Skoro w aukcji pisało że wycofany z ruchu i brak dowodu to mniej więcej
    takiego stanu bym się spodziewał.
    Gdyby był w akceptowalnym stanie - jak go zarejestrować? Nawet jak
    sfałszujesz papiery to strach później wyjechać za granicę.

  • 12. Data: 2010-07-22 13:24:12
    Od: Radek <r...@g...com>

> [...]
    > Gdyby był w akceptowalnym stanie - jak go zarejestrować? Nawet jak
    > sfałszujesz papiery to strach później wyjechać za granicę.

    Uważam , że pęknięty blok silnika to szczegół dosyć istotny i powinien
    być zawarty w opisie a odpalając motocykl na pewno o tym wiedzieli bo
    olej uciekał mocno. Nie trzeba fałszować... można np. wstawić inną
    ramę

  • 13. Data: 2010-07-22 13:49:12
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-07-22 14:36:30 +0200, Radek <r...@g...com> said:

    > awał
    >
    > Też wolałbym kupić nowego :)

    Ty no, pojechałeś oglądać roczne moto które w salonie stoi ile tam, ze
    60 koła? Bez papierów, za mniej niż 1/4 ceny nówki. Przecież to mogła
    być tylko nieruchomość, pewnie nadająca się na wystrój knajpy, albo
    jako dawca części do jakiejś wydumki. Zarejestrować to to? Bez wałka
    prawie niemożliwe, chyba że masz drugiego z dobrą ramą i papierami. Ale
    być może masz własny wyasfaltowany teren, gdzie chciałbyś się w
    niedzielne poranki trochę pokręcić takim potforem, to ok, jakoś tam
    mogę zrozumieć rozżalenie.

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-07-22 14:02:44
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "maverik" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Opowiedz mi o tym. Każdy swój motocykl kupiłem nawet 50 % taniej od ceny
    > rynkowej. Po prostu się znam i mam możliwość naprawić wszystko we własnym
    > zakresie.

    Pokusiłeś się kiedyś o policzenie ile tak naprawdę Cię to wyniosło ?
    "Wsad" + części + ile być może byś zarobił pracując w tym czasie ?

    Pzdr

    JKK

  • 15. Data: 2010-07-22 14:03:30
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

> [...]
    > rynkowej. Po prostu się znam i mam możliwość naprawić wszystko we własnym

    Hmmm, zalatuje mi to motonekrofilia. Ale wolny wybor. Mozesz sobie
    jezdzic reanimowanymi rozbitkami. Najfaniej brzmi "mam mozliwosc
    naprawic wszystko". Ciarki mnie przeszly :/
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 16. Data: 2010-07-23 18:33:14
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Hmmm, zalatuje mi to motonekrofilia. Ale wolny wybor. Mozesz sobie
    > jezdzic reanimowanymi rozbitkami. Najfaniej brzmi "mam mozliwosc
    > naprawic wszystko". Ciarki mnie przeszly :/

    Przjechałem nimi już prawie pół miliona, z tego co pamiętam nic nie odpadło
    i zawsze hamowały. No ale przecież kupno motocykla z krzywym stelażem albo
    po szlifie to już zbrodnia wywołująca dreszcze. I naprawić można wszystko,
    pytanie tylko czy się opłaca.

  • 17. Data: 2010-07-23 18:35:01
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Radek" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

> [...]
    >być zawarty w opisie a odpalając motocykl na pewno o tym wiedzieli bo
    >olej uciekał mocno. Nie trzeba fałszować... można np. wstawić inną

    Panie, tu strażnicy moralności motocyklowej a Ty o wymianie ram ;-)

  • 18. Data: 2010-07-23 18:39:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-22 16:02, J_K_K pisze:

    > Pokusiłeś się kiedyś o policzenie ile tak naprawdę Cię to wyniosło ?
    > "Wsad" + części + ile być może byś zarobił pracując w tym czasie ?

    ja liczylem. I wyszlo mi taniej niz kupno "bezwypadkowego" z Allegro.
    Icomipanzrobi?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 19. Data: 2010-07-23 21:32:14
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Jul 23, 8:35 pm, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Radek" <r...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:817a1a0e-4618-471a-bf3c-68926bdef28b@
    t10g2000yqg.googlegroups.com...

    > Panie, tu strażnicy moralności motocyklowej a Ty o wymianie ram ;-)

    Uff. Dzieki ;)

    PS Lakierujesz jeszcze czy juz tylko aerograf?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef

  • 20. Data: 2010-07-24 09:02:42
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

> [...]
    > zbrodnia wywołująca dreszcze. I naprawić można wszystko, pytanie tylko czy się

    Za 50% ceny rynkowej to sobie mozesz kupic przystanka na czesci a
    nie moto z krzywym stelazem czy peknieta owiewka.
    No chyba ze ktos sie zna i potrafi wszystko naprawic we wlasnym
    zakresie :)
    A'propos - wspawanie urwanej glowki aluminiowej ramy nie
    sprawi Ci problemu?
    Pozdr

    --
    Hinek