  • 21. Data: 2010-07-24 09:04:37
    Temat: Re: Przestroga Rocket Poznań
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    news:4c4aac34@news.home.net.pl...
    > A'propos - wspawanie urwanej glowki aluminiowej ramy nie
    > sprawi Ci problemu?

    Namaluje na niej gołom babem i temat załatwiony...

    --
    Grzybol

  • 22. Data: 2010-07-24 09:31:02
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-24 11:02, Hinek pisze:

    > Za 50% ceny rynkowej to sobie mozesz kupic przystanka na czesci a
    > nie moto z krzywym stelazem czy peknieta owiewka.

    Zalozymy sie ze pierdolisz glupoty ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 23. Data: 2010-07-24 10:44:37
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Zalozymy sie ze pierdolisz glupoty ?

    Cala masa metaloplastykow i roznych rzezbiarzy w gownie zyje z tanich
    napraw motocykli. Ty tez "wszystko" samemu za bezcen naprawiasz?

    Jak masz dojscia do motocykli z peknieta owiewka za 50% ceny to
    pewnie pierwszy milion juz dawno zarobiles :] Pieniadz lekki, latwy i
    przyjemny. Ech, pozazdroscic!
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 24. Data: 2010-07-24 15:33:54
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Kefir" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    On Jul 23, 8:35 pm, "maverik" <b...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Radek" <r...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:817a1a0e-4618-471a-bf3c-68926bdef28b@
    t10g2000yqg.googlegroups.com...

    > Panie, tu strażnicy moralności motocyklowej a Ty o wymianie ram ;-)

    Uff. Dzieki ;)

    PS Lakierujesz jeszcze czy juz tylko aerograf?

    lakierujesz, jeszcze się nie znudziło ;-)

  • 25. Data: 2010-07-25 07:08:42
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-24 12:44, Hinek pisze:

    > Cala masa metaloplastykow i roznych rzezbiarzy w gownie zyje z tanich
    > napraw motocykli. Ty tez "wszystko" samemu za bezcen naprawiasz?

    Sam. A to przestepstwo jest ?

    > Jak masz dojscia do motocykli z peknieta owiewka za 50% ceny to
    > pewnie pierwszy milion juz dawno zarobiles :]

    halo halo. Byla mowa o motocyklach absolutnie naprawialnych, do kupienia
    za 50% polskiej ceny rynkowej. I ja twierdze ze sie spokojnie da. Nikt
    nie twierdzi ze taki motocykl ma tylko peknieta owiewke chociaz i takie
    sie trafiaja.

  • 26. Data: 2010-07-25 11:51:40
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

> [...]
    > 50% polskiej ceny rynkowej. I ja twierdze ze sie spokojnie da. Nikt nie
    > twierdzi ze taki motocykl ma tylko peknieta owiewke chociaz i takie sie

    Za 50% ceny motocykle z duperelnymi uszkodzeniami kupuje Maverik i TO
    mnie rozbawilo.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 27. Data: 2010-07-25 11:53:19
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    A w ogole to szkoda pradu na ten watek ;)

    Hinek

  • 28. Data: 2010-07-25 12:24:59
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-07-25 13:51, Hinek pisze:

    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Za 50% ceny motocykle z duperelnymi uszkodzeniami kupuje Maverik i TO
    > mnie rozbawilo.

    Nie tylko Maverick ale wielu ludzi sciagajacych uszkodzone motocykle z USA.

  • 29. Data: 2010-07-25 13:14:10
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Za 50% ceny motocykle z duperelnymi uszkodzeniami kupuje Maverik i TO
    > mnie rozbawilo.
    > Pozdr

    Mało tego. Płaci 50% ceny za moto, a ja mu je maluje za pincet, całe:-)

    --
    Grzybol