  • Data: 2020-01-06 15:19:23
    Temat: Re: Przetwornica dla napięcia symetrycznego.
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Desoft" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:quvbd2$jlj$1@gioia.aioe.org...

    > Większość przetwornic ma izolację wej - wyj .....

    j.w.
    Chyba, że masz dużo pieniędzy a mało czasu...
    https://pl.rs-online.com/web/p/przetwornice-dc-dc-iz
    olowane/7331948/
    Są też mniej wypasione 9-18V, nieco tańsze, może te piki mniejsze niż
    700mA?...
    www.tracopower.com/products/browse-by-category/categ
    ory/dc-dc-converters/
    a potem w RS, Mouser, Elfa, TME...