eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPrzezwojenie cewki przekaźnika › Re: Przezwojenie cewki przekaźnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <5b4a2b49$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b4e1f3e$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <9289635304$20180717225837@squadack.com>
    <pimrao$jnl$1@node1.news.atman.pl> <pin19d$4oj$1@node2.news.atman.pl>
    <5b4f1750$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <6547871459$20180718141834@squadack.com>
    In-Reply-To: <6547871459$20180718141834@squadack.com>
    Subject: Re: Przezwojenie cewki przekaźnika
    Date: Wed, 18 Jul 2018 14:30:42 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 33
    Message-ID: <5b4f3304$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.110.219
    X-Trace: 1531917060 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 603 83.26.110.219:59257
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:734049
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:6547871459$2...@s...com.
    ..
    Hello J.F., Wednesday, July 18, 2018, 12:32:30 PM, you wrote:
    >>>Często widywałem połączenia uzwojeń w silnikach wykonane tą metoda
    >>>(nie rozlutowywały się przy przegrzaniach)
    >> cyna chyba w ogole dosc slaba mechanicznie i potrafi odpasc od
    >> wibracji.
    >> I troche upierdliwa przy stosowaniu przemyslowym.
    >> No i droga, i kiepsko przewodzi, wiec sie nie dziwie, ze przeszli
    >> na
    >> inne techniki.
    >> Ale oni to chyba elektrycznie spawaja.
    >> (czasem zgrzewaja, moze ultradzwiekowo, ale to nie daje kulek).

    >Przy cienkich drutach robi się supełek. Przy grubszych - skręca i
    >łapie narzędziem dobrze odprowadzającym ciepło tuż poniżej skręcenia.
    >W obu przypadkach połączenie przetapia się palnikiem gazowym o
    >wielkości adekwatnej do drutu. Emalia się spala a miedź stapia,
    >tworząc kulkę.
    >W produkcji wielkoseryjnej taniej jest wypieprzyć i nawinąć jeszcze
    >raz od nowa niż paprać się w łączenie i izolowanie.

    Zeszlismy na silniki i calkiem grube druty. Np alternatory
    samochodowe.
    Jakos trzeba konce zamontowac, i czesto widze takie kulki czy inne
    zgrzewania.

    Swoja droga - a jak Atlantis zakonczyl ten wewnetrzny koniec ?
    Zostawil na pozniej ? To glupio, jak sie urwie po calej robocie :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: