    From: ks <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przycisk w obudowie na kluczyk
    Date: Wed, 23 Aug 2017 09:56:05 +0200

    W dniu 2017.08.21 o 20:55, Mirek pisze:
    > Poszukuję obudowy z drzwiczkami na kluczyk, najlepiej podtynkowej, a jeszcze
    > lepiej żeby to był gotowy przycisk zamykany klapką na kluczyk.
    >
    > Nie, nie może być stacyjka, zamek szyfrowy - klient uparł się.
    >
    > Jedyne co znalazłem to obudowa na manipulator od alarmu, ale to jest ogromne
    > -trzeba by wykuć pół ściany.
    > Są też drzwiczki rewizyjne - już trochę mniejsze 150x150mm, ale to jeszcze
    > trzeba by jakąś puszkę pod to, wszystko osadzić - dużo roboty, a tego będzie
    > kilka sztuk.
    > Idealne by było coś mniejszego - gdyby ktoś coś wiedział proszę dać znać.

    to może połączyć najmniejszą puszkę:

    http://www.fachowyelektryk.pl/katalog-produktow/rozd
    zielnice-i-obudowy/799-wielofunkcyjne-obudowy-hermet
    yczne-kaedra-firmy-schneider-electric.html

    mam na myśli tą taka najmniejszą, na pierwszym od góry zdjęciu po lewej stronie
    stoi, z przyciskiem tego typu:

    http://www.directindustry.com/prod/emas/product-3808
    7-774049.html

    co prawda to już podchodzi pod 'stacyjkę', ale jakby się nie dało nic innego
    znaleźć...

    pozdrawiam Krzysiek