  • Data: 2018-12-30 19:05:38
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: kk <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-12-28 23:48, Irek.N. wrote:

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie napisałem ze gwarancji nie było,
    > tylko że ją odpuściłem.

    Napisałeś "Zakup w salonie popularnej marki niczego nie gwarantuje w
    dzisiejszych czasach.". No to mówię, że gwarancja jest co najwyżej nie
    opłaca się z niej korzytać. Ale tak mówiąc szczerze, nie opłacać to się
    może jakiś gadżet za 20zł a nie silnik w samochodzie.

    > Nie byłem w stanie udowodnić, że samochód uszkodzony. Komputer pokazywał
    > że jest cacy, to serwis wypiął pośladki i tyle. Oczywiście można było
    > iść do sądu, ale nie skorzystałem - nie miałem twardego dowodu usterki.

    No tak, ale to nijak ma się do opisanej tu sytacji z "non-core"