eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzygody z Teslą. › Re: Przygody z Teslą.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przygody z Teslą.
    Date: Sun, 30 Dec 2018 19:05:38 +0100
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 17
    Message-ID: <q0b1do$rrv$1@news.icm.edu.pl>
    References: <v...@4...com> <pv698d$t8a$1@dont-email.me>
    <X...@1...0.0.1>
    <pv7jq3$ecu$1@dont-email.me> <5c176c28$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
    <pv894d$cqf$5@dont-email.me> <pv8qe9$dv9$9@news.icm.edu.pl>
    <q03ccu$tcd$1@node2.news.atman.pl> <q05qki$s0b$1@news.icm.edu.pl>
    <q06981$tu4$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: 78-10-177-126.static.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.icm.edu.pl 1546193145 28543 78.10.177.126 (30 Dec 2018 18:05:45 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 30 Dec 2018 18:05:45 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.4.0
    In-Reply-To: <q06981$tu4$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: en-US
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2647074
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2018-12-28 23:48, Irek.N. wrote:
    >> To nie skorzystałeś z gwarancji tudzież nie przymusiłeś producenta do
    >> jej dotrzymania a nie jej nie było.
    >
    > Umiesz czytać ze zrozumieniem? Nie napisałem ze gwarancji nie było,
    > tylko że ją odpuściłem.

    Napisałeś "Zakup w salonie popularnej marki niczego nie gwarantuje w
    dzisiejszych czasach.". No to mówię, że gwarancja jest co najwyżej nie
    opłaca się z niej korzytać. Ale tak mówiąc szczerze, nie opłacać to się
    może jakiś gadżet za 20zł a nie silnik w samochodzie.

    > Nie byłem w stanie udowodnić, że samochód uszkodzony. Komputer pokazywał
    > że jest cacy, to serwis wypiął pośladki i tyle. Oczywiście można było
    > iść do sądu, ale nie skorzystałem - nie miałem twardego dowodu usterki.

    No tak, ale to nijak ma się do opisanej tu sytacji z "non-core"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: