  • 1. Data: 2018-12-16 19:27:46
    Temat: Przygody z Teslą.
    Od: j...@i...pl

    Takie przygody z Teslą byłego grupowicza:

    Obsługa klienta, który kupił samochód na gwarancji samochód z ceną
    cennikową 650kPLN netto.

    Niedziela. Padł silnik (samochód nie nadaje się do jazdy).

    1. Tesla odmawia holowania uszkodzonego samochodu z Polski
    dyskryminując obywatela EU ze względu na miejsce zamieszkania mówiąc
    że Polska jest noncore country, dlatego wybraliśmy się w podróż do
    Berlina ryzykując ze coś padnie (nie chciało nam się kopać z koniem).
    2. W serwisie w Berlinie udzielono nam informacji, że mamy się umówić
    na za kilka tygodni to dostaniemy samochód zastępczy, oraz ze mozemy
    zostawić samochód na niewiadomo jak długo i wrócić autostopem do
    Poznania.
    3. Ponieważ Tesla ma gwarancje mobilności będąc niedaleko serwisu
    dzwonie i mówię ze samochód na gwarancji padł. Pan mówi ze będę czekał
    na lawetę. Ja mu na to ze ok, ale mogę sam dojechać do serwisu, a od
    niego oczekuje jedynie zapewnienia możliwości kontynuowania podróży.
    Pan mówi ze zadzwoni do serwisu i oddzwoni.
    4. Poniedziałek godzina 13 pan nie oddzwania, serwis w międzyczasie
    przyjął samochód i mówi ze nie ma zastępczych.
    5. Dzwonie na assistance. Pan zmienia front i mówi że ponieważ nasz
    samochód jest zarejestrowany w PL, to na terenie Niemiec assistance
    się nie należy (do tej pory polityka była taka, że jak już się było w
    Core country to obsługiwali).
    6. Na moją informacje, że w polityce assistance jest napisane
    500mil/800km pan przysłał dokument który mówi, że w noncore country
    się nie należy (dyskryminacja potwierdzona na piśmie).
    7. Zwróciłem Panu uwagę ze jestem na terenie core country i w
    dokumencie który mi przysłał nie ma napisane ze dotyczy to rejestracji
    samochodu (co i tak byłoby łamaniem prawa). Pan powiedział ze
    rozmawiał z managerem i ma pełna świadomość sytuacji i mimo wszystko
    nie pomoże. Na pytanie co ma zrobić mój pracownik pozostawiony na
    środku drogi odpowiedział ,,wziąć taksówkę" oraz powiedział ze nie może
    mi pomoc i zakończył rozmowę.
    8. W serwisie zaczęły pojawiać się samochody zastępcze (czyli mieli co
    wydać), ale powiedzieli, że nie wydadzą bo potrzebują na jutro.
    9. Serwis ciągnięty kolanem proponuje zastępczego fiata Pandę.
    10. Po chwili serwis wraca i mówi, że to jest odpłatne, ale my
    jesteśmy winni jeszcze 2000eur wiec nam nie wydadzą (uwaga my jesteśmy
    winni 2k Eur, bo wstryzmalem płatność gdyż Tesla od półtora roku jest
    nam winna ok 13kEUR gdyż zapomniała przysłać nagrody z refferala -
    powerwall2 founders, 21calowe koła kute do S i dwie ładowarki founders
    series tłumacząc się od półtora roku ze nie maja procedury na Polskę i
    nie godząc się na odbiór nagród w Berlinie)
    11. Mój pracownik wraca autostopem z innym właścicielem Tesli, który
    odebrał ja akurat z serwisu i jedzie przez Poznan z informacja ze
    jutro powiedzą kiedy naprawia nasz samochód.
    12. Wtorek cisza cały dzień - serwis nie odbiera, nie oddzwania
    (prosiłem sklep i delivery które odbierają o przekazanie ze czekam na
    kontakt.
    13. Środa - serwis wysyła maila ze zamówił części i nie wiadomo kiedy
    będzie.
    14. Czwartek - w dobie trackingu przesyłek i części w systemach serwis
    nadal ,,nie wie kiedy będzie".

    Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć
    się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa
    Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

    To pisałem ja. Właściciel Tesli od 4 lat (3 sztuk), fanboy. Propagator
    elektromobilnosci.

    PS. Przez ostatnie 4 lata spotkało mnie mnóstwo takich zachowań ze
    strony Tesli (musieliśmy ze względu na dyskryminacje holować Tesle z
    Chorwacji sami, odmawiano nam zastepczakow, trzymano samochód którym
    zarabiam na życie w serwisie półtora miesiąca, sprzedano mi ,,bo
    zapomnieli zdjąć" samochód z limitem prędkości do 127km/h nie
    informując i narazajac mnie na wypadek w którym mogłem zginąć na
    autostradzie etc), ale od 4 lat nie mówiłem nic głośno i godziłem się
    na takie poniżanie mnie jako klienta w imię rewolucji,
    elektromobilnosci, wyższych celów. Ale nadchodzi taki dzień kiedy
    przebiera się miarka...

    https://www.facebook.com/p0dprad/posts/7721728931244
    73?__xts__%5B0%5D=68.ARBj5kWZGp3WyaTbCz_FWFKDfxNHa11
    _8EgVJHBgDrsXbqVJTNxhUxoycKLe99ash8QgRJrJXnaPuDD_zFh
    wd6kR4YSybnDiH_ZTZHsacujf3r3qku9TkMjLOWV6RiNi13nI3HH
    UIXUrdfiTkBaBBIHNT6MNI_lH_HrkT-2JWThjkLF8woNKtWyulRQ
    oNfrcmBbMLalUCFB6HCJJYkjebpEWv5oydON04fvDLDTkSMInWrb
    QFEnkJVRcU8ZgKmX3OIae
    CuxGnyVQEqIssNMjXPvwMy3UPVyCvk8h3VA2oMugKnL9Xn1gO9l4
    PqkmKS_AkPzZg07EpTF9qCkDM5-RZM37_albzkkvBRroToO7pcUf
    7XKa&__tn__=C-R

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 2. Data: 2018-12-16 19:36:52
    Temat: Re: Przygody z Teslą.
    Od: j...@i...pl

  • 3. Data: 2018-12-16 20:32:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    > series tłumacząc się od półtora roku ze nie maja procedury na Polskę i
    > nie godząc się na odbiór nagród w Berlinie)

    I sądzę, że tu jest pies pogrzebany.
    Nagrody z referral program normalni ludzie traktują jako miły bonus i nie
    odwołują płatności za samochód z tego powodu.

    > Jeśli lubisz być dyskryminowany ze względu na kraj zamieszkania, czuć
    > się traktowany jak debil i idiota - wydaj 150.000EUR netto na nowa
    > Tesle. Tesla - pokaże Ci premium FY finger.

    Nie wiem co to za tesla aż tyle miałaby kosztować, ale sądzę że właściciel
    przecwaniakował.
    Ja bym się umówił z serwisem a między czasie wynajął auto w wypożyczalni za
    100zl dziennie skoro wiem, że kupiłem auto w non-core country a zatem
    zgodziłem się na inne warunki serwisowania niż mieszkaniec core-country.

    Polak chciał pocwaniakowac z holowaniem do Berlina i przecwaniakował.
    Jeśli zgrywał promotora elektrycznej rewolucji to niech nie narzeka że nie
    został potraktowany jak primadonna :-) Albo jedno albo drugie: wymagajacy,
    rozpieszczony klient wymagajacy czerwonego dywanu i calowania w raczki albo
    rewolucjonista poswiecajacy swoje wygody i pieniadze dla rewolucji, dla
    idei. Nie oba na raz :-)

    p.s ciekawe czy kratke ma z tylu aby i fiskusa wycwaniakowac :-)

  • 4. Data: 2018-12-16 21:03:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 16 Dec 2018 19:32:29 -0000 (UTC), w <pv698d$t8a$1@dont-email.me>, Pszemol
    <P...@P...com> napisał(-a):

    > Nagrody z referral program normalni ludzie traktują jako miły bonus i nie
    > odwołują płatności za samochód z tego powodu.

    Oto człowiek, któremu można napluć w twarz i jeszcze będzie się z tego cieszył.

  • 5. Data: 2018-12-16 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > kupiłem auto w non-core country a zatem
    > zgodziłem się na inne warunki serwisowania niż mieszkaniec
    > core-country.

    A w ue ma być równo! Nawet geo lokalizacji wlasnie zakazali w kontekscie
    zakupów przez siec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 6. Data: 2018-12-16 22:21:48
    Od: s...@g...com

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 14:04:51 UTC-6 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Oto człowiek, któremu można napluć w twarz i jeszcze będzie się z tego cieszył.

    Zastanawialem sie co odpisze na inicjalnego posta.
    Niereformowalny.

    I jeszcze ta uwaga o cwaniakowaniu. Zenada.

  • 7. Data: 2018-12-16 23:47:33
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-12-16 o 20:32, Pszemol pisze:

    > Ja bym się umówił z serwisem a między czasie wynajął auto w wypożyczalni za
    > 100zl dziennie skoro wiem, że kupiłem auto w non-core country a zatem
    > zgodziłem się na inne warunki serwisowania niż mieszkaniec core-country.

    Obudź się! W jakim non-core country kupił samochód?
    Kupił pewnie w Berlinie, w jak najbardziej CORE, a tylko użytkował u nas.
    Ciekawe czy Niemcy widzą, że jak wyjadą swoją wybajerzoną Teslą za Odrę,
    to Musk ma ich w doopie?

  • 8. Data: 2018-12-17 05:25:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Oto człowiek, któremu można napluć w twarz i jeszcze będzie się z tego cieszył.

    Mylisz się. Po prostu Tesla to nie BMW czy Mercedes. To młoda firma ,,na
    dorobku" i większość klientów to akceptuje z tolerancją niezależną od kwoty
    jaką zapłacili za samochód. Owszem, poziom obsługi jest jeszcze
    ,,niedorozwinięty" i nie dorównuje innym firmom nawet takim sprzedającym
    Hyundai czy Fiaty więc wielu kupuje ten samochód chcąc poprzeć ,,EV
    rewolucję" jak to nazwał autor poprzedniej wypowiedzi.
    A jeśli tak jest to nie oczekujmy jednoczesnie obsługi na poziomie BMW czy
    Mercedesa.

    Rozumiesz?

  • 9. Data: 2018-12-17 08:03:19
    Od: p...@g...com

    --Mylisz się. Po prostu Tesla to nie BMW czy Mercedes. To młoda firma ,,na
    dorobku" i większość klientów to akceptuje z tolerancją niezależną od kwoty
    jaką zapłacili za samochód.

    bredzisz jak potluczony :-) znajomy Hans jezdzi Tesla i tez mial z nimi przeboje
    wreszcie stracil cierpliwosc uruchomil adwokata i szybko znalazlo sie auto zastepcze
    i czesci zamienne, metoda "na Fejsbunia" nic tu nie pomoze

[...]

    w dupie mam czy Tesla to niedorowoj wzieli dobrze rozwiniete $$$ wiec niech sie
    gamonie wyrabiaja :-)

    --A jeśli tak jest to nie oczekujmy jednoczesnie obsługi na poziomie BMW czy
    Mercedesa.

    ogarnij sie Panda to nie jest ten poziom po prostu maja go w dupie :-)

  • 10. Data: 2018-12-17 08:38:43
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > A w ue ma być równo! Nawet geo lokalizacji wlasnie zakazali w kontekscie
    > zakupów przez siec.

    Co to znaczy ,,równo"?

    Myśle, że prawnicy Tesli lepiej obczaili literę prawa niż ja czy Ty.