eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrzypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa. › Re: Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
  • Data: 2015-08-03 18:11:25
    Temat: Re: Przypomniał mi się śmieszny wynalazek, silnik tłokowy pracujący bez paliwa.
    Od: Czarek <c...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dawno temu program był w telewizji. Jakiś gostek spod Brzezin zauważył ze jak dwa
    przewody pod napięciem się potrze to jest fest pierdolnięcie. Wziął silnik od komara.
    Zrobił trochę inaczej izolowaną świecę i jak tłok zbliżal się do świecoelektrody to
    pomiędzy tłokiemi elektrodą przeskakiwała fest iskra. I jak zakręcił wałem to silnik
    bez żadnego paliwa się obracał. Widać było że siły to ma tyle żeby mogło się tylko
    obracać, ale się kręciło..

    A tu pewien wójt pracuje nad samochodem z napędem wyglądającym na
    perpetum mobile ;-)
    http://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/wojt-tworzy-
    wyjatkowe-pojazdy-zadziwia-nimi-sasiadow-i-inzyniero
    w,565373.html

    --
    Czarek