    From: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pspice, narastająca amplituda nie działa dalej
    Date: Mon, 23 Jan 2012 18:14:55 +0100

    > Ale to nacisnięcied i puszczenie Alt w desqview było bardzo ważne i
    > nie mogło byc przykrywane przez driver klawiatury. Trafił do mnie
    > kiedyś taki i miałem spory kłopot.

    A przypadkiem nie było tak, jak w produktach MS, że alt wchodził do
    menu, ale można było menu wywołać jakimkolwiek skrótem dostępnym z menu?
    Nie to, żebym coś sugerował, tak sobie tylko myślę.

    > Edytor Borlanda nie miał znajdź i zastąp? Nie wierzę. Na szczęście mam
    > starego TrupoPaszczala na dysku (legalny - Borland kiedyś udostepnił
    > TP3 i TC) i jak wół jest - Ctrl-Q A.

    Zwrócę nieśmiało uwagę, że TP3 i TC raczej nie generowały kodu dla 51.
    Zresztą raczej chodziło o coś troszkę innego, co znam akurat z edytora w
    XTree Gold, a czego przez ^QA nie zrobisz - usunięcie np trzeciego słowa
    z linijki. Jak masz do powtórzenia w 300 linijkach (a nie raz i nie dwa
    tego typu operacje musiałem wykonywać) - takie makro naprawdę się
    przydaje. Używało się, podobnie jak w produktach Borlanda, skrótów z
    WordStara. Nie raz i nie dwa tego używałem, i nie powiem, żeby nie raz i
    nie dwa taki program się nie przydał. Na dodatek można było tych makr
    zdefiniować 10 czy 12, nie pamiętam już, na dodatek można było wołąć je
    z innych makr (w XTGold).

    Pozdrawiam

    DD