  • From: Piotr Gałka <p...@C...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pspice, narastająca amplituda nie działa dalej
    Date: Tue, 24 Jan 2012 10:55:13 +0100

    news:9486218575$20120123192330@squadack.com...

    > Desqview to było genialne środowisko wielozadaniowe dla DOSa. W
    > tamtych czasach na 386DX-20 dało się pracować na kilku taskach
    > równocześnie bezbolesnie.

    Nigdy nie miałem podzielnej uwagi i nie miałem potrzeb wielu tasków.

    > Dla mnie edytor Borlanda był dobry, bo wtedy wszyscy jeszcze
    > uzywalismy bardzo kultowego WordStara. I zgadzały się skróty
    > klawiszowe...

    Ja się nauczyłem pracować z linii i z innym edytorem, którego skróty znałem
    a na Borlanda czy WordStara musiałbym się boleśnie przestawiać. Możliwie, że
    na moim PC z dwoma FDD320 i bez HD ze środowiskiem było więcej wachlowania
    dyskietkami niż byłem w stanie zdzierżyć, ale tego nie jestem pewien.

    > Chwilowe zacięcie - Real Time Clock?

    Tak. Pecet miał ciągle 1 stycznia 1980 (chyba), a mi się nie chciało przy
    każdym włączeniu ustawiać czasu (nie było mi to do niczego potrzebne). Przy
    próbach ze środowiskiem po prostu nie wiedziałem że ono coś tam uzależnia od
    dat plików i nic mi nie działało. Poprawiałem program, a on się zachowywał
    jakbym nic nie poprawił (linkował się wczorajszy obj (bo był z godziny 3, a
    *.c z 1), albo w ogóle uznawał, ze nie trzeba nic robić i odpalał mi
    wczorajsze exe). Debugger też głupiał mając niezgodne exe z *.c.
    Uznałem, że środowisko nie działa i spokojnie dalej sobie pracowałem z
    linii.
    Dopiero jak kupiliśmy Turbo C++ 1.0. (ile myśmy się naszukali gdzie by to
    można (w 1990) kupić) to nauczyłem się używać środowiska.

    > O!
    Mój profesor miał ambitne plany. Najpierw miałem się zająć analizą i syntezą
    mowy bazując na Commodore 64 ;-) które przywiózł ze sobą z USA. Ale jak
    stwierdziłem, że zrobienie inteligentnie rozmawiającego komputera (taki był
    cel) mnie przerasta to spuścił z tonu i miał być 'tylko' system Ekspertowy.
    Piętro niżej byli eksperci od tego. Nie mogłem się z nimi dogadać. Ja
    myślałem tylko o problemach układowych, a dla nich kluczowym zagadnieniem
    była dopuszczalna temperatura rdzenia. Potem eksperci wyjechali i zostali za
    granicą.
    P.G.