    Date: Sun, 23 May 2010 15:38:50 +0200
    From: Paweł <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pulsometr - metoda pomiaru

    > Pomiar jest na życzenie, czy może być też ciągły ?

    Zegarek ma dwa przyciski. Naciska się je jednocześnie dwoma palcami
    jednej ręki. Ta elektroda od spodu przylega do drugiej ręki. Pomiar trwa
    kilka sekund. Tak więc jest to pomiar na życzenie.
    Sprawdziłem, że podczas pływania w basenie również działa. Jednak trzeba
    trochę podmuchać na te przyciski/elektrody aby usunąć krople wody.
    Próbowałem utrudnić pomiar pogarszając kontakt ze skórą. Urządzenie w
    takich warunkach zwiększa znacznie czas trwania pomiaru i trochę się
    myli zaniżając wynik.

    Paweł