  • Data: 2011-05-06 13:03:01
    Temat: Re: Pytania dot. inwentaryzacji
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.05.2011 13:49, Zboj wrote:

    > Nie mie?ci mi sie w g?owie wielu rzeczy, których nie do?wiadczam sam. Nie
    > mam np. pojecia, jak prowadziae logistyke zaopatrzenia dla sklepu warzywnego,
    > bo go nie prowadze. I jak mo?na mieae w g?owie zmieniaj?ce sie ceny u grupy
    > dostawców rzodkiewki.

    Po prostu ktoś przygotował formularze pod telekomy, a de facto jest 5
    poziomów firm:

    powyżej 100 tys abonentów
    od 10 tys do 100 tys.
    od 1000 do 10000
    od 100 do 1000
    i do 100

    Każdy poziom wymaga innego podejścia. Ten cały spis powszechny jest
    zrobiony pod tych największych, którzy i tak muszą mieć takie dane. Inni
    muszą się dostosować.

    To jakby wymagać od sternika jachtu na Mazurach informacji:
    Ile ton wody może zabrać,
    Jaką ma wytrzymałość kadłub wg norm ...
    Jaki jest zainstalowany radar
    Prowadzenia dziennika pokładowego
    Listy portów do których zawijał w ciągu ostatniego miesiąca
    Ile czasu może przebywać na morzu bez zawijania do portu

    --
    http://szumofob.eu