    From: Edek Pienkowski <e...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Pytania "ogolne" na interview dla programisty
    Date: Tue, 17 Jul 2012 17:32:39 +0000 (UTC)

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 07:14:13 -0700, Maciej Sobczak napisal:

    > Właśnie dlatego pytam o projekt, z którego jest najbardziej dumny. Nie ma
    > opcji, żeby nie miał nic do powiedzenia, chyba że pomylił spotkania, albo
    > faktycznie nigdy niczego takiego nie zrobił, co w sumie i tak oznacza, że
    > pomylił spotkania.

    Istnieje też inna opcja, że nie ma pojedynczego projektu, z którego ktoś
    jest dumny. Być może dlatego, że nie przywiązuje wagi do PR i chęci
    posiadania czegoś, pod czym widniałoby jego nazwisko. Jak ktoś chce to
    uznać za "inne" to droga wolna, natomiast nie widziałbym w tym
    problemu z jakimikolwiek umiejętnościami.

    > Uwaga: tak, wiem, że ta metoda nie działa z ludźmi, którzy na każde
    > pytanie o ich doświadczenia odpowiadają "NDA". Trudno.

    Umiejętność dyplomatycznej odpowiedzi zamiast wprost "nie powiem bo nie
    mogę" ja akurat cenię.

    Edek