    From: "Stachu 'Dozzie' K." <d...@g...eat.some.screws.spammer.invalid>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Pytania "ogolne" na interview dla programisty
    Date: Tue, 17 Jul 2012 18:22:49 +0000 (UTC)

    On 2012-07-17, Edek Pienkowski <e...@g...com> wrote:

    > Istnieje też inna opcja, że nie ma pojedynczego projektu, z którego ktoś
    > jest dumny. Być może dlatego, że nie przywiązuje wagi do PR i chęci
    > posiadania czegoś, pod czym widniałoby jego nazwisko.

    Wątpliwe. Można być dumnym przez to, że projekt odniósł sukces i jest
    rozpoznawany jako robota kandydata, ale można być dumnym z projektu,
    który może i zdechł, ale miał szalenie ciekawe rozwiązania albo się
    w niego włożyło kawał dobrego kodu. Maciek oczekuje przede wszystkim
    drugiej sytuacji (choć nie znaczy to, że ma coś przeciwko pierwszej).

    Przepraszam, Maćku, że piszę w twoim imieniu, ale chyba dobrze cię
    przewiduję?

    > Umiejętność dyplomatycznej odpowiedzi zamiast wprost "nie powiem bo nie
    > mogę" ja akurat cenię.

    Nie chodzi o dyplomację, tylko o ludzia, który w ogóle nie opowiada
    o swoim doświadczeniu zasłaniając się wyłącznie NDA.

    --
    Secunia non olet.
    Stanislaw Klekot