  • 11. Data: 2013-05-12 22:37:23
    Temat: Re: Pytanie do serwisanta lub
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał:

    > A faktycznie w 2008-9 wymiana takiego filtra w 6600 po gwarancji była
    > ekonomicznie nieopłacalna?

    Jajko w tych latach było już "relikwią" i gdybym je miał u siebie w
    sprzedaży to na półce by stało za max 60-100 pln w zależności od stanu
    technicznego. Oryginalny filtr klawiatury to koszt 60-80pln, wymiana 30-50,
    czyli łącznie max 130pln. Tyle też koleś kasował w Nokii za wymianę małych
    układów typu glassy czy filtry, więc ceny porównywalne. Jak trafiłeś do
    lamerskiego "serwisu" gdzie ktoś miał jakieś pojęcie, ale sam nie umiał tego
    zrobić (brak precyzji z hot airem) to posiłkował się pewnie serwisem nokii
    lub jakimś serwisantem, który go kasował, a on chciał skasować Ciebie :) U
    mnie taka wymiana w roku 2009 to właśnie jakieś 120pln, tak średnio.

  • 12. Data: 2013-05-12 22:54:34
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-12 22:37, Tomek pisze:
    >U mnie taka wymiana w roku 2009 to właśnie
    > jakieś 120pln, tak średnio.

    Konkretnie mówisz. Z tego wynika że u mnie to chyba ten problem.
    Powiedz mi czy teraz ceny się zmieniły, czy są na tym samym poziomie gdy
    chodzi o wymianę tego filtra w E66.

    --
    Krzysiek

  • 13. Data: 2013-05-12 23:04:02
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał:

    > Powiedz mi czy teraz ceny się zmieniły, czy są na tym samym poziomie gdy
    > chodzi o wymianę tego filtra w E66.

    Patrzyłem właśnie w hurtowni, ale nie widzę oryginalnych filtrów, można
    zaryzykować i kupić zamiennik za 3,50 z allegro:

    http://allegro.pl/listing/listing.php?string=filtr+k
    lawiatury+e66

    i znaleźć magika co za max 50 pln go wymieni. Dlaczego magika i dlaczego
    50pln? Patrz na kulki na układzie.

  • 14. Data: 2013-05-13 06:52:58
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-05-12 23:04, Tomek pisze:

> [...]
    lawiatury+e66

    > i znaleźć magika co za max 50 pln go wymieni. Dlaczego magika i dlaczego

    Zaryzykuje i tak zrobię. Tylko muszę znaleźć Fachowca do tej roboty.
    W prawdzie telefon robi teraz (na razie sprawny ale nie wiem jak długo)
    na ławce rezerwowej, ale wolę by był na 100% sprawny i pewny.

    Dzięki za konkrety i pozdrawiam.

    Tak na marginesie powiem że mam od nowości też E50. Też rezerwowy od
    jakiegoś czasu. Ale ile ona lat na budowie przerobiła oraz zliczyła
    upadków to nie pamiętam. Normalnie czołg nie telefon. Nic jej nie
    dolega. Nigdy nie naprawiana. Głośnik i mikrofon od nowości z lepszym
    dźwiękiem ma niż E66 (gdzie już wymieniałem) i E52.
    Nim nowsze modele tym większe gówno produkują. To jest chyba planowane
    starzenie.
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 15. Data: 2013-05-13 12:16:35
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał:

    > Tak na marginesie powiem że mam od nowości też E50. Też rezerwowy od
    > jakiegoś czasu.

    Dokładnie mam tak samo z e50, leży na rezerwie.

  • 16. Data: 2013-05-13 14:12:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Padające jednocześnie klawisze klawiatury w rzędach, czyli:
    > 1 2 3 lub 4 5 6 czy też 7 8 i 9 to wina filtra klawiatury. Żadna wymiana
    > folii lub płytek klawiatury nie pomoże. Tylko wymiana filtra.

    A co to jest "filtr klawiatury"? Czy to jakieś fachowe określenie? ;-)

  • 17. Data: 2013-05-13 15:01:42
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > A co to jest "filtr klawiatury"?

    To jest właśnie układ odpowiedzialny za prawidłowe działanie klawiatury.

    > Czy to jakieś fachowe określenie? ;-)

    Jeśli nie zrozumiałeś o czym mowa w kontekście całego wątku z użyciem zwrotu
    "filtr klawiatury" to zapewne gdybym napisał, że chodzi o 24-kulkowy układ
    np EMIF10-LCD02F3 tym bardziej byś nie zrozumiał.

  • 18. Data: 2013-05-13 19:36:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > zwrotu "filtr klawiatury" to zapewne gdybym napisał, że chodzi o
    > 24-kulkowy układ np EMIF10-LCD02F3 tym bardziej byś nie zrozumiał.

    Nie wiem skąd wnioskujesz, że nie zrozumiałem o czym mowa...
    Ja się tylko nabijam z faktu, że filtrujesz klawiaturę - i nawet się
    nie zorientowałeś ze śmieszności tego co mówisz...

    Swoją drogą dziwne że ten akruat układ miałby się uszkodzić,
    a jeśli nawet byłby uszkodzony to dany rząd/kolumna klawiatury
    nie działałaby nigdy a nie tak że dziś nie działa a jutro działa...

  • 19. Data: 2013-05-13 22:12:47
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Nie wiem skąd wnioskujesz, że nie zrozumiałem o czym mowa...
    > Ja się tylko nabijam z faktu, że filtrujesz klawiaturę - i nawet się
    > nie zorientowałeś ze śmieszności tego co mówisz...

    Już mnie nie dziwi, że robisz z siebie dalej idiotę, gdy ktoś wytknie Ci
    idiotyzm. No cóż.

    > Swoją drogą dziwne że ten akruat układ miałby się uszkodzić,
    > a jeśli nawet byłby uszkodzony to dany rząd/kolumna klawiatury
    > nie działałaby nigdy a nie tak że dziś nie działa a jutro działa...

    Jak masz lepsze doświadczenie z serwisowania telefonów to chętnie posłucham.
    Ale jeśli nie, a tylko chcesz sobie popieprzyć trochę farmazonów i
    tradycyjnie pofilozofować - to zamknij dziób.

  • 20. Data: 2013-05-14 02:27:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Już mnie nie dziwi, że robisz z siebie dalej idiotę, gdy ktoś wytknie Ci
    > idiotyzm. No cóż.

    Po co te negatywne emocje? Poczucia humoru nie masz?

    > Jak masz lepsze doświadczenie z serwisowania telefonów to chętnie
    > posłucham.
    > Ale jeśli nie, a tylko chcesz sobie popieprzyć trochę farmazonów i
    > tradycyjnie pofilozofować - to zamknij dziób.

    Nie mam dużego doświadczenia z serwisowaniem telefonów
    jednak mam prawo się pośmiać jak coś w Waszym żargonie jest
    śmieszne... Zwłaszcza że jako projektant układów elektronicznych
    w których wykorzystuję na porządku dziennym takie filtry EMI/ESD
    wiem że nie są filtrami klawiatury bo żadnych klawiatur nie filtrują :-)

    A teraz już rozchmurz się i wypij sobie dobre piwko na zdrowie! ;-)