    From: gadacz <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pytanie do speców od Audi - skórzana kierownica
    Date: Sat, 27 Apr 2013 20:01:10 +0200

    W dniu 2013-04-27 18:35, Agent 23908 pisze:

    > LOL super okazja - zdjęcia z sierpnia 2012 roku!!!! OKAZJA bierz bez
    > kierownicy, obszycie u nas kosztuje 200PLN i Ty wybierasz skórę :-)

    to auto dziś oglądałem, tak na żywo.
    to, że akurat zdjęcia są tam stare to już inna sprawa.

    Mnie interesowało raczej, czy brak skóry na kierownicy to normalne
    przy aucie, które kosztowało ponoć 150k złociszy.

    Wydaje się to nieco dziwne, bynajmniej dla mnie.
    Za taką kasę, to już właściciel mógł dorzucić te skórę.

    pozdrawiam
    gadacz