  • Data: 2018-11-16 18:21:40
    Temat: Re: Pytanie nowicjusza - zasilacz napięcia 50 Hz
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-16 o 14:56, Tester pisze:

    > Pytanie: czy to ma jakiś sens (czyli czy będzie działało, kwestia
    > energoosczędności mnie nie rusza, bo to tylko dla testów). Chodzi mi o
    > to, czy przypadkiem nie robię jakiegoś głupiego błędu i p w leweuch akuję się w
    > robotę, która nie ma szans dać wyników.

    Sieć elektryczna ma rezystancję w okolicy zera.
    Wzmacniacz akustyczny ma natomiast dużą rezystancję wyjściową,
    dopasowaną do obciążenia.
    Nie są to więc ekwiwalentne układy i zachowanie może być różne.
    W szczególności napięcie wyjściowe ze wzmacniacza będzie malało podczas
    podnoszenia napięcia wyjściowego badanego układu.