    From: jaguar152 <jaguar152@_NOSPAM_wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Pytanie o firme (Inicjatywa Handlowo-Usługowa A.B.)
    Date: Fri, 25 Jul 2014 15:24:22 +0000 (UTC)

    W DNIU 25.06.2014 WPŁACIŁEM ZALICZKĘ NA SKUTER YAMAHA FZR 2014 POTEM
    DOPŁACIŁEM RESZTĘ W SUMIE 58329 ZŁ .SKUTER ZOSTAŁ DOSTARCZONY 23.06.14 NIE
    BYŁOBY W TYM NIC CIEKAWEGO GDYBY NIE FAKT ŻE SKUTER PRZYJECHAŁ Z 12
    USZKODZENIAMI LAKIERU WIEC GO NIE ODEBRAŁEM CZYLI NIE MAM 60,000ZŁ I NIE
    MAM SKUTERA A PAN BOGUSŁAWSKI UMYWA RĘCE TWIERDZĄC ŻE TO WINNA FIRMY
    TRANSPORTOWEJ CHOĆ TO JEMU PŁACIŁEM ZA TRANSPORT DO ŁĘCZNEJ 500ZŁ.
    ZAKŁADAM SPRAWĘ BO PAN BOGUSŁAWSKI SĄDZI ŻE ZGŁOSI SZKODĘ PRZYJEDZIE
    RZECZOZNAWCA OKREŚLI IŻ ELEMENTY NIE SĄ USZKODZONE CZYLI POPĘKANE ITD
    TYLKO USZKODZONE LAKIERNICZO WIĘC DADZĄ MI MOŻE NP 1200ZŁ NA MALOWANIE I
    MAM BYĆ ZADOWOLONY .NIE PO TO ZAMÓWIŁEM SPRZĘT NOWY I NA ZAMÓWIENIU
    DOPISAŁEM DODATKOWO ABY NIE MIAŁ ŻADNYCH USZKODZEŃ I NIE PO TO ZAPŁACIŁEM
    60,000ZŁ ŻEBYM DOSTAŁ MALOWANEGO BUBLA. NIECH KAŻDY PRZED WPŁACENIEM MU
    ZALICZKI POMYŚLI TROCHĘ A MOŻE UNIKNIE STRESU KTÓRY MAM TERAZ
    JA.WRZUCAJCIE SWOJE OPINIE MOŻE TO UCHRONI INNYCH