  • Data: 2003-06-16 07:35:45
    Temat: Re: Pytanie o providera: Edox4.net
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 15 Jun 2003 09:06:47 +0000 (UTC), Ipartners <m...@m...eu.org> wrote:

    > A ja mysle ze jest to poprostu Wavenet. Jako Wavenet sa juz w okolicy
    > spaleni ze wzgledu na tragiczna jakosc swoich uslug - zalozyli firme pod
    > inna nazwa zeby szukac nowych jeleni

    Nie - wavenet to to nie jest. Robili (edox) testy w mojej okolicy i mialem
    przyjemnosc z nimi pogadac. Za bardzo intensywnie sie dopytywali czego
    uzywam i na jakich warunkach zeby to byl WV. Co do stanu uslug WV - ja
    sie przenosze na neostrade. Sama firme raczej odradzam (co widac po
    wyborze kolejnego providera jakim jest TPSA :-) )

    Pozdrawiam
    PS czemu ma sluzyc ten dziwny nick IPartners ?
    --
    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    If I save the whales, where do I keep them?