  • Data: 2017-06-29 18:14:38
    Temat: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.06.2017 o 00:48, Marek S pisze:

    > Ale... coś mnie tknęło i zrobiłem wydruk foliowy atramentówką (tusz
    > pigmentowy). Ustawiłem dawkowanie tuszu +50%. No i wydruk powalił mnie
    > na kolana. Czerń może konkurować z czarną dziurą :-D Ścieżki 10 milsów
    > są idealnie gładkie (wyższa rozdzielczość drukarki). Krótko mówiąc: skok
    > jakościowy.

    widziałem gdzieś w internecie w sprzedaży folię kapilarną do drukowania
    "klisz" dla produkcji pieczątek chyba.
    Rzecz polega na tym, że ona "wchłania" większą dawkę atramentu. Trzeba
    by spróbować jak to działa.

    chyba to to było :

    http://www.inks.pl/1681,folia-kapilarna-ulano-cdf-vi
    sion-18-probnik-3-arkuszy-13-39-39-x-18-39-39