  • Data: 2017-07-08 22:50:37
    Temat: Re: Pytanie o wywoływacz AGT 087
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jednego boku nie straci na dopasowaniu obu stron. Laminat zamierzam
    > położyć wewnątrz "okładek książeczki" zamiast go wsuwać. To da mi
    > odpowiedź czy te punkciki są powiązane z przesuwaniem laminatu, czy też
    > z samą emulsją.

    no ciekawe, ale myślę że to jednak laminat jest winny.
    Miałem te kropki ostatnio prawie za każdym razem, a używałem tylko klisz
    z naświetlarni.

    A jeżeli to laminat, no to pytanie co z tym zrobić ?
    Trzeba by kupić gdzieś indziej ten laminat, bo może TME oszczędza i
    kupuje jakiś przeterminowany czy co ?
    Nie bardzo mi to do nich pasuje, ale cholera wie. Polak potrafi...