  • Data: 2003-06-24 05:54:23
    Temat: Re: Pytanie odnośnie używania bezprzewodowego internetu
    Od: Ravel <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

    "Paweł -" <b...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    >Chciałbym uzyskać informacje na temat internetu drogą radiową.
    >Chodzi mi o stabilność pracy, czy są jakieś zakłócenia, problemy z dostępem
    >do netu, szybkość transferu, ogólnie jak się sprawuje. Jeśli to możliwe
    >proszę o porównanie z dostępem po kablu.
    o firmie o której wspomniałeś nie mogę ci nic powiedzieć :(
    net przez radio jest dobrą rzeczą gdy nie masz w pobliżu żadnego
    alternatywnego ISP który świadczy net przez kable (poza tepsą :)). ze
    stabilnością w zasadzie nie ma kłopotów, chociaż to zależy od
    używanego przez ciebie sprzętu i odległości od nadajnika. jako takich
    zakłuceń też nie powinno być. większość urządzeń radio pozwalają na
    transfer do 11 mb/s więc nie powinno być problemów z transferem, a o
    szybkość to tylko do ISPa. dostęp do neta przez radio jest naprawdę
    COOL, tylko sprzęt drogi, ale za to nie trzeba rozciągać kabli.
    wspomnę że neta przez radio używałem u qmpla na terenie wiejskim.
    --
    Ravel [ ravel(at)li.pl ] GG: 2488214