    From: Mateusz Viste <m...@n...please>
    Subject: Re: Qucs - Używa ktoś?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 02 Nov 2009 19:05:58 +0100

    On Monday 02 November 2009 15:33, nbmx wrote:
    > W bibliotece emementów (ctrl-4) jest grupa LEDs i z można skopiować do
    > schowka i umieścić na schemacie.

    I o to chodziło!
    Szukałem i szukałem, a tej opcji nie znalazłem - a tu rzeczywiście
    elementów mnogo. :)
    Dzięki!

    > Co do robienia pcb to jest to program do symulacji a nie tworzenia
    > płytek - tu lepiej wykorzystać inne programy (patrz inne posty)

    Wiem wiem... po prostu tak polubiłem Qucs, że już tylko jego używam do
    bazgrolenia sobie schematów. Zazwyczaj płytek nie potrzebuję, więc
    schematy mi w zupełności starczą, ale tu raz jeden się zdarzyło, że układ
    w pająka nie wejdzie, i fajnie byłoby sobie wytrawić płytkę... Miałem
    nadzieję, że jakieś cuś mi zaimportuje goły schemat z Qucsa, i wypluje
    układ płytki, ale widzę, że szanse raczej małe... Nic to, trza będzie
    płytkę od zera robić. :-)

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste