  • Data: 2017-07-19 11:09:14
    Temat: Re: RFID RC522
    Od: Zbych <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.07.2017 o 09:46, s...@g...com pisze:

    > I tu mi sie pytanie pojawiło:
    > Jak te karty są zabezpieczone?

    Te czyli które? Bo nie podałeś modelu karty.

    > Bo jakos mi się w głowie nie mieści że mogę te swoją karte ot tak sklonować i mi
    zadziała.

    To zależy od karty. Są takie które mają tylko ID i nic więcej, są takie
    z pamięcią i bez zabezpieczeń. A są też takie które mają silnik do
    kryptografii na pokładzie i potrafią też wykryć ataki typu "relay".

    > Innymi słowy jak jest zrealizowane to aby nie móc sklonować cudzej karty wiszącej u
    szyki jakiegos ludka w autobusie?

    To zależy od typu karty, jest tego mnóstwo. Nie wszystkie informacje
    dostaniesz bez podpisania NDA.