    From: Atlantis <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Radio UKF z MT 1984 - połowa sukcesu :)
    Date: Wed, 10 Feb 2010 14:08:58 +0100

    W dniu 2010-02-10 11:04, Sławomir Szczyrba pisze:

    > Nienienie, skoro stare polskie scalaki, to koniecznie głowica na ul1042 ;)
    > < http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1388152.html >

    No dobrze, teraz tylko pytanie jak z dostępnością tego układu. Na
    Allegro nie widać, nie ma go także w ofercie AVT.
    A zresztą projekt głowicy na NE612 także zawiera jeden stary, polski
    układ scalony - UL1202, włączony za cewką 7x7 w roli przedwzmacniacza p.cz.

    Swoją drogą jestem ciekaw jakich parametrów można się spodziewać po
    takim odbiorniku po zastosowaniu którejś z wymienionych głowic. Prawdę
    mówiąc nie spodziewałem się, że już same zakłócenia od stacji
    średniofalowych odbierane za pomocą toru p.cz. "na śrubokręt" będą
    brzmiały tak dobrze.