  • 11. Data: 2009-01-09 13:41:24
    Temat: Re: Radio cyfrowe
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "salonowiec" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gk5ok8$14s$1@news3.onet...

    > Zapomniałem o krótkich, bardzo przydatne...

    Zainteresuj się sprzętem Sangeana. Być może uda Ci się dostać (np. na
    Allegro) jakiegoś klona modelu ATS-803, ewentualnie coś nowszego.

    e.

  • 12. Data: 2009-01-09 14:48:13
    Od: "Jarek" <l...@t...pl>

    Witam

    Mogę polecić:

    http://www.allegro.pl/item523801740_thomson_mp_3_512
    _mb_radio_usb_karty_czytnik_sd.html
    lub
    http://www.euro.com.pl/radiomagnetofony/thomson-d100
    e512.bhtml?from=ceneo

    Użytkuję ten model tylko bez wbudowanej pamięci.
    Bardzo przyjemne radyjko, ale tylko FM.
    Zaletą jest to że odtwarza MP3 np z pendrive lub kart SD. Mozna też nagrać
    audycje z radia itp...

    Do niedawna w sklepie kosztowało około 300PLN.

    Pozdrawiam
    JarekC

  • 13. Data: 2009-01-09 15:17:16
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Jarek" <l...@t...pl> wrote in message
    > Witam

> [...]

    chciał z RDS, a w tych modelach sprzedawcy się nie chwalą tą funkcją

    o gustach się nie dyskutuje, ale dla mnie wygląd - ochyda

  • 14. Data: 2009-01-09 15:26:38
    Od: "d530" <d...@p...com>

    "Jarek" <l...@t...pl> wrote in message

    > Mogę polecić:

> [...]

    BTW - ten drugi link, cytuję z opisu:

    Thomson D100E512 r_a_d_i_o_m_a_g_n_e_t_o_f_o_n
    nr kat. 340910
    Odtwarzacz CD: nie
    Magnetofon: nie

  • 15. Data: 2009-01-09 18:03:27
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Krzysztof Kucharski wrote:

    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomości news:6soo4nF7fgbtU1@mid.uni-berlin.de...
    >
    > Witam
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > Czy mogę prosić o jakieś szczegóły, może link?

    http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?refere
    nce=IP/05/595&format=HTML&aged=1&language=EN&guiLang
    uage=en

    na przykład.

    Waldek

  • 16. Data: 2009-01-09 18:16:52
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:6sphrhF7cqbtU1@mid.uni-berlin.de...

    [...]
    > http://europa.eu/rapid/pressReleasesAction.do?refere
    nce=IP/05/595&format=HTML&aged=1&language=EN&guiLang
    uage=en

    > na przykład.
    [...]

    Z całym szacunkiem, ale podany przez Ciebie link odnosi się do emisji TV
    analogowej. Tak, jak przypuszczałem, niewiele w nim o bliskim końcu emisji
    radiofonii FM. A moje pytanie / zdziwienie odnosiło się właśnie do emisji
    UKF FM.

    Dla porządku cytat z Twojego linku:

    [...]

    Information Society and Media Commissioner Reding said: "By recommending
    2012 as EU deadline for the digital switch-off, I would like to gives a
    political signal to market participants and customers alike that digital TV
    will soon be a reality. The sooner we complete switchover, the sooner our
    citizens and businesses will benefit. Pan-European co-ordination of spectrum
    use will then give our citizens access to new services that combine mobile
    telephony and broadcasting, such as mobile 'datacasting' of videos, or
    multimedia content. Most EU Member States that have already decided a
    switch-off date have chosen 2010. Six others have chosen 2012 at the
    latest."
    Most TV viewers in the EU are expected to buy at least one digital receiver
    between now and 2010. These receivers are either separate set-top boxes or
    are an integral component of modern TV sets. The Commission estimates the EU
    market for digital TV receivers alone at up to 20 million units per annum.
    Digital TV and the additional new services will contribute to increased
    market competition between various electronic communication network
    operators and to faster innovation e.g. from broadcasters, network operators
    and from developers of interactive applications.

    [...]

    Tak więc dalej będziemy mogli bez przeszkód słuchać PR3 via sieć analogową
    naziemną. CBDU ;-)

    Z poważaniem - Krzysztof Kucharski

  • 17. Data: 2009-01-10 06:28:09
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 8 Jan 2009 21:45:28 +0100 "salonowiec"
    <d...@p...onet.pl> napisał:

    >Dokładnie tak.. One w sklepach występują jako "cyfrowe"

    Co nie znaczy że należy powtarzać za niedouczonymi sprzedawcami to
    nieprawidłowe określenie. No ale ostatecznie do pracy w sklepie nie
    trzeba wiedzieć jak działa radio... :-)

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 18. Data: 2009-01-10 06:52:08
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Thu, 08 Jan 2009 23:02:56 +0100 Waldemar Krzok
    <w...@z...fu-berlin.de> napisał:

    >DRM idzie odebrać "po sasiedzku".

    Auć, źle się ten skrót kojarzy...

    Pewnie i tak prędzej czy później radioodbiornik zostanie pozbawiony
    możliwości zmiany stacji (a nawet głośności) w momencie kiedy będą
    nadawane reklamy, nie będzie wyjścia analogowego, tylko np. jakieś
    szyfrowane cyfrowe, do którego będzie można podłączyć jedynie
    odpowiednie słuchawki itp.

    Mam dziwne wrażenie że wprowadzanie emisji cyfrowych ma na celu nie
    zrobienie dobrze użytkownikom, tylko ograniczenie ich możliwości i
    umożliwienie marketoidom bardziej nachalnego wdzierania się w nasze
    życie. Wdrażanie Orwellowskiego "Roku 1984" w życie idzie, jak widać
    po dotychczasowych wynalazkach (blokady UOP na DVD, szyfrowanie HDMI),
    pełną parą, ciekawe kiedy dojdziemy do etapu telewizora którego nie
    będzie można wyłączyć i który będzie miał zainstalowaną kamerę żeby
    rząd mógł (dla naszego dobra oczywiście) oglądać co dzieje się u nas w
    mieszkaniu. Jak tak ma wyglądać przyszłość to ja to pie... i wynoszę
    się gdzieś do lasu...

    --
    RUN"
    Press PLAY then any key:

  • 19. Data: 2009-01-10 08:53:01
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-01-10 07:52:08 +0100, __Maciek <i...@c...org> said:

> [...]
    > życie. Wdrażanie Orwellowskiego "Roku 1984" w życie idzie, jak widać
    > po dotychczasowych wynalazkach (blokady UOP na DVD, szyfrowanie HDMI),

    Prawdą jest to co piszesz. Też podobnie odczuwam, więc może pora
    odzwyczajać się od takich nałogów jak TV.
    Przecież jest prawo rynku - jeśli konsumentowi coś nie odpowiada - to
    nie kupuje tego. Jednakże, jeśli konsument jest już wcześniej od czegoś
    uzależniony, to kupi nawet jeśli mu to nie odpowiada czy nawet szkodzi.
    Podobnie jak papierosy, lub narkotyki, itp.

    Ja na przykład bojkotuję (poprzez nieużywanie) DVD, podobnież HDMI. Nie
    lecę kupić "n" który kazała mi kupić reklama abym miał szczęśliwe
    święta, ani nie gonię za najnowszym trendy telefonem z wyprz, co też mi
    teleekran kazał. Tylko czemu masy za tym lecą? Czasem ciężko mi pojąć.
    Widać tylko jak silna jest socjotechnika w mediach, i jak słabi i
    bezwolni są ludzie :(

    --
    DJ

  • 20. Data: 2009-01-10 10:21:51
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Jan 2009 09:53:01 +0100, DJ wrote:
    >Ja na przykład bojkotuję (poprzez nieużywanie) DVD, podobnież HDMI. Nie
    >lecę kupić "n" który kazała mi kupić reklama abym miał szczęśliwe
    >święta,

    Ale DVD jest dla ludzi, zeby byli szczesliwsi.
    HDMI tez.

    >ani nie gonię za najnowszym trendy telefonem z wyprz, co też mi
    >teleekran kazał. Tylko czemu masy za tym lecą? Czasem ciężko mi pojąć.

    Ale dobry telefon to jednak fajna zabawka.
    A na teleekranie nie tylko te dobre reklamuja.

    >Widać tylko jak silna jest socjotechnika w mediach, i jak słabi i
    >bezwolni są ludzie :(

    Nie tylko w mediach.
    Nie od dzis wiadomo ze wazne jest opakowanie, rozlozenie polek w
    supermarkecie, cena - i to wcale niekoniecznie najnizsza.

    J.