  • 1. Data: 2016-02-01 22:06:25
    Temat: Re: Ram DDR3
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2016 21:34:45 +0100, Paweł Zalewski napisał(a):

    > ga-g41mt-s2pt

    A co zeznaje strona Gigabyte?
    --
    Jacek
    -Kto znalazł, ten już nie szuka, zgadza się? Choć ludzie często znajdują

  • 2. Data: 2016-02-01 22:39:04
    Od: Paweł Z <e...@w...pl>

    Strona gigbyte podaje raptem 3 moduły 4GB.

    .net...

  • 3. Data: 2016-02-01 22:39:48
    Od: Paweł Z <e...@w...pl>

  • 4. Data: 2016-02-02 10:16:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 1 Feb 2016 22:39:48 +0100, Paweł Z napisał(a):

    > Strona gigbyte podaje raptem 3 moduły 4GB.

    1. Pisz pod tekstem.
    2. Sciemniasz - na stronie
    http://www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?p
    id=3960#
    masz Memory Support List, gdzie jest wymienionych kilkadziesiąt
    zalecanych i sprawdzonych typów.

  • 5. Data: 2016-02-02 10:28:35
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2016-02-02 10:16, Jacek Maciejewski wrote:

> [...]
    id=3960#
    > masz Memory Support List, gdzie jest wymienionych kilkadziesiąt

    Czterogigowych?
    We wskazanym PDFie jest jeden (słownie: jeden).

  • 6. Data: 2016-02-02 11:01:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Feb 2016 10:28:35 +0100, Sławek Maculewicz napisał(a):

    > Czterogigowych?
    > We wskazanym PDFie jest jeden (słownie: jeden).

    No i dobrze że chociaż jeden, nie będzie trudności z wyborem :). Chyba
    nie sądzisz że powinenem analizować ten dokument pod kątem zawartości
    przydatnej pytającemu?

  • 7. Data: 2016-02-02 12:27:58
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_@_here_go2.pl>

    On 2016-02-02 11:01, Jacek Maciejewski wrote:

    > No i dobrze że chociaż jeden, nie będzie trudności z wyborem :). Chyba
    > nie sądzisz że powinenem analizować ten dokument pod kątem zawartości
    > przydatnej pytającemu?

    Zastosuję unik: pytającemu powinien wystarczyć link. ;-)

  • 8. Data: 2016-02-02 16:03:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sławek Maculewicz pisze tak:

    > Zastosuję unik: pytającemu powinien wystarczyć link. ;-)

    Chciałem podać link ale jeśli nie podał rewizji to niech sobie sam
    szuka :)

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 9. Data: 2016-02-02 17:34:54
    Od: Paweł Z <e...@w...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Sławek Maculewicz pisze tak:

    > Zastosuję unik: pytającemu powinien wystarczyć link. ;-)

    Chciałem podać link ale jeśli nie podał rewizji to niech sobie sam
    szuka :)

    Dzięki wszystkim.
    Podpytałam sprzedających takie płyty.
    Ram kupiony 2x4 GB
    Temat zamknięty.
    Pozdrawiam.
    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 10. Data: 2016-02-03 11:07:58
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-02-02 o 17:34, Paweł Z pisze:

> [...]
    .net...

    > Chciałem podać link ale jeśli nie podał rewizji to niech sobie sam

    Pawle, dobrym zwyczajem jest jeszcze podzielić się informacją jakie
    pamięci kupiłeś i czy prawidłowo współpracują z resztą systemu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam