  • 91. Data: 2020-06-17 14:37:37
    Temat: Re: Rasistowskie znaki drogowe :-)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

> [...]
    > milionowej armii gejów w Polsce będzie miał na podorędziu materiał
    > dowodowy i nawet nie pytany z dumą powie: "o, tu czarno na białym
    > jest jak badalim w Polsce tę ciemną liczbę, bo nikt nam nie powie,
    > że czarne jest czarne a białe jest białe". Tym sposobem
    > utwierdziłeś mnie tylko w przekonaniu, że mówienie o 3%
    > homoseksualistów w polskim społeczeństwie, to posługiwanie się
    > liczbami nomen omen z dupy wziętymi i ma podłoże czysto
    > koniunkturalne, by nie powiedzieć, że wpisuje się w określony -
    > poprawnościowy politycznie na zgniłym zachodzie - trend: "dużo nas

    collie - umowmy sie tak.
    Jeżeli naprawde nie dasz rady wpisac w google odpowiedniej frazy i nie
    trafisz na nic co bedzie mowiło o 3 badz czasami wiekszym odsetku
    homoseksualistów w populacji to rozumiejac problem z obsługą googla
    chetnie pomoge.
    Ok?
    I to nie jest Zenkowe - uzyj googla.
    Bo ja w przeciwienstwie do Zenka nie kaze ci szukaj chuj wie czego. ;-D

    BTW to nie sa moje badania wiec sie na mnie nie obrazaj :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze,

  • 92. Data: 2020-06-17 14:37:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > trudno powiedziec czy takie z dupy.
    > Fakt, ze wsrod moich znajomych chyba zadnego nie ma.
    > Stara klasa z liceum, a to prawie 30 osob - tez nie.
    > Znajomi ze studiow - tez raczej raczej, choc "raczej" to jest
    > kiepski dowod, gdy statystyczne to 1 osoba na 30 ..

    Moj znajomy z pracy ozynił się, splodził dziecko przez pare lat zył z
    małzonka.
    Po czym stwierdził, ze to jednak nie to i w tej chwili zyje ze swoim
    facetem.
    Takze ten tego - jestes pewien ze nadal nikt z liceum?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bóg ukrył piekło w samym sercu raju,

  • 93. Data: 2020-06-17 14:37:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > A jak się będą całowali z psem czy posuwali kozę?

    ciekawe zagadnienie.
    Jak myslisz?

    W twoim przypadku to byłoby nekanie zwierzat! ;-DDDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 94. Data: 2020-06-17 14:46:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 17.06.2020 o 12:11, J.F. pisze:

    >Według statystyk (amerykańskich) homoseksualiści, biseksualiści i
    >inni
    >mężczyźni uprawiający seks z mężczyznami stanowią ponad połowę osób
    >żyjących z HIV w Stanach Zjednoczonych. Szacuje się, że mężczyźni ze
    >środowiska LGBT zajmują tam ok. 2/3 wszystkich nowych zakażeń HIV.
    >Jeśliby te większe połowy i te ułamki były też kompatybilne z
    >polskimi
    >homo, to do miliona jeszcze daleko, bardzo daleko. No, chyba że
    >polscy
    >geje są bardziej cnotliwi i bardziej odporni, niż amerykańscy.

    Cnotliwi byc moze, ale zle patrzysz.
    To, ze geje stanowia polowe populacji z HIV, oznaczaloby powyzej, ze u
    nas jest 12 tys zarazonych gejow.

    A ilu jest niezarazonych ? Brak danych. Moze zero, moze milion ...

    J.

  • 95. Data: 2020-06-17 15:07:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "collie" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 16.06.2020 o 22:59, Budzik pisze:

> [...]
    >i nawet nie pytany z dumą powie: "o, tu czarno na białym jest jak
    >badalim w Polsce tę ciemną liczbę, bo nikt nam nie powie, że czarne

    Cos mi sie przypomnialo

    https://www.sport.pl/pilka/7,65039,25131184,dzieki-s
    martfonom-kibicow-wiemy-o-nich-wszystko-nawet-to-ilu
    .html

    "Wśród kibiców Ekstraklasy około 4 procent używa aplikacji randkowych.
    Wśród nich jest 7,44 procent kibiców, którzy korzystają z wersji
    aplikacji dla osób LGBT.

    Wśród kibiców Legii, którzy używają randkowych aplikacji, 16,45
    procent z nich używa wersji dla homoseksualnych osób.
    Jeszcze większy jest odsetek wśród kibiców Wisły Kraków (16,75). "

    homopropaganda, nieporozumienie, czy kibole szukaja gejow ... do bicia
    :-)

    J.

  • 96. Data: 2020-06-17 15:32:03
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 14:37, Budzik pisze:

    > Takze ten tego

    Tak że, bo mnie razi.
    A w Googlu poszukaj sobie różnicy między "także" a "tak że".

  • 97. Data: 2020-06-17 16:37:11
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak łatwo zauważyć, kibice hetero czyli 96 procent nie potrzebują aplikacji =>
    aplikacje są dla zboczeńców (pozostałe 92,56% to
    zoofilia, nekrofilia i grupy dyskusyjne).
    cbdu

    -----

  • 98. Data: 2020-06-17 17:06:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Lzesz Budzik jak stara pomarszczona cyganka. Nie wysyłałem na bambus żeby sobie jakiś
    młotek poszukał byle czego tylko tego co chciał wiedzieć.

  • 99. Data: 2020-06-17 20:05:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 17.06.2020 o 14:46, J.F. pisze:

> [...]
    > tys zarazonych gejow.
    >
    > A ilu jest niezarazonych ? Brak danych. Moze zero, moze milion ...

    W Hameryce też w rzeczy samej nie wiedzą ilu mają w sumie homoseksualistów,
    gdyż te wszystkie badania, które generują liczbę 3% - którą tak podnieca
    się Budzik i przenosi na grunt polski - są oparte są na próbkowych badaniach
    statystycznym typu wyborczy exit poll i podobnie jak przy wyborach wynik
    badania zależy od wielkości próby i... prawdomówności zeznającego oraz
    podmiotu badającego. Nie są brane pod uwagę policyjne bazy danych, gdyż
    oczywiście policja nigdzie na świecie takich danych nie gromadzi. Tylko
    milicja w PRL-u miała rozeznanie kto jest homo, stąd podczas swoistego
    "Spisu cudzołożnic" w kinie "Hiacynt" nie korzystano z dorobku naukowców
    SGPiS.

  • 100. Data: 2020-06-18 09:29:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A jak wg statystyk Stasi?