  • Data: 2004-12-26 10:42:27
    Temat: Re: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Od: "Patryk [JoKeMaN ;-]]]" <p...@i...alte.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj,
    > Nikogo nie chce zmuszac ale chce uswiadomic ze inni tez zamiast kupowac w tej
    > firmie pojda gdzie indziej bo tak beda chcec. Co ogolnie oznacza pad naszej
    > gospodarki. A tak juz calkiem ogolnie to wielu klientow jest przez tych pseudo
    > providerow oszukiwanych. Poczytaj na ich stronach co maja popisane. To sa
    > jawne klamstwa. i to najbardziej boli. Zwykly klient nie jest swiadomy tego ze
    > to co tam pisze jest sterta bzdur i efekt koncowy jest ogolnie znany.

    no ja wlasnie nie rozumiem jaki jest wedlug Ciebie ten tragiczny efekt koncowy.
    To, ze masa ludzi zamiast gniezdzic sie na darmowych kontach moze kupic sobie
    cos naprawde (jak na swoje potrzeby i stosunek ceny konta do mozliwosci) dobrego
    i w dodatku samodzielnie administrowanego? A mozliwosc oszustwa jest taka sama
    jak wszedzie..

    --
    :: pozdrawiam, patryk [at] alte.pl : www.tvmania.pl :: Kronopio.