  • Data: 2006-08-29 07:50:06
    Temat: Re: Re: Netia na południu Polski
    Od: Andrzej <a...@n...in.poland> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Aug 2006 23:01:10 +0200, Tomasz Śląski napisał(a):

    > ZTCS mieli awarię światłowodu - plotki głoszą, że złomiarze pomylili kable
    > szklane z miedzianymi i poza narobieniem szkód niczego innego nie osiągneli
    > :-/

    To chyba ten sam kabel, którym GTS Katowice idzie w stronę
    Krakowa.

    Zastanawia mnie tylko jedno: wszystkie GTSy/ATMANy chwalą się, że
    mają podwóje łącza w dużych węzłach, tak aby w razie awarii jednego
    z nich przerzucić cały ruch na drugie - niezauważalnie dla klienta.

    To jakim prawem przecięcie światłowodu do Krakowa spowodowało,
    że po przerzuceniu ruchu na Poznań pingi w PL poszły o 400ms w górę,
    a z 20Mbit zrobiło się 6Mbit i pojawiły się duże straty?

    Jak to jest w tym katowickim GTSie - jest tam poważny backup, czy go nie
    ma?

    Andrzej.