  • Data: 2010-02-15 21:46:02
    Temat: Re: Re: zostałem porażony
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 15 Feb 2010 20:40:03 +0100, Maciek <m...@p...com>
    wrote:

    >Jak to było? Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie....
    >O tempora, o mores, o ku...

    No to jeszcze cytacik ze strony MEN o reformie systemu edukacji:

    "Jeszcze kilka lat temu tylko około 50% uczniów z każdego rocznika
    podejmowało naukę
    w szkołach umożliwiających zdawanie matury. Dziś, po ukończeniu
    gimnazjum, takie szkoły
    wybiera 80% uczniów. W rezultacie co drugi Polak w wieku od 19 do 24
    lat studiuje, zaś
    liczba studentów w Polsce, w ciągu zaledwie kilku lat, wzrosła aż
    pięciokrotnie.
    Dziś w szkołach kończących się maturą, a następnie na uczelniach, mamy
    dużą grupę
    młodzieży, która dawniej zakończyłaby swoją edukację w zasadniczej
    szkole zawodowej.
    Jest jasne, że szkoła powinna tę nową populację uczyć inaczej;
    tymczasem dzisiejsze progra-
    my nauczania zostały stworzone z myślą o zdolniejszej połowie każdego
    rocznika."

    A więc obniżamy poziom tak, aby każdy matoł miał dyplom mgr.

    Pozdrawiam,
    Paweł