  • 1. Data: 2010-02-06 21:54:50
    Temat: zostałem porażony
    Od: "kk" <...@...pl>

    Dawno mnie już prąd nie kopnął.
    Ale przed chwilą mało z krzesła nie spadłem.

    http://www.allegro.pl/item902691100_kadensatory.html

  • 2. Data: 2010-02-06 22:06:54
    Temat: Re: zostałem porażony
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "kk" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > Dawno mnie już prąd nie kopnął.
    > Ale przed chwilą mało z krzesła nie spadłem.
    >
    > http://www.allegro.pl/item902691100_kadensatory.html

    Ortografia tej aukcji zaiste poraża ;)
    --
    ==========###-###*###-###==============
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl

  • 3. Data: 2010-02-06 22:18:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Feb 2010 22:54:50 +0100, kk wrote:
    >Dawno mnie już prąd nie kopnął.
    >Ale przed chwilą mało z krzesła nie spadłem.
    >http://www.allegro.pl/item902691100_kadensatory.htm

    A tak swoja droga - do czego takie kondensatory sluzyly ?
    Tez kiedys takie mialem :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-02-06 22:20:02
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    kk pisze:
    > Dawno mnie już prąd nie kopnął.
    > Ale przed chwilą mało z krzesła nie spadłem.
    >
    > http://www.allegro.pl/item902691100_kadensatory.html

    Auuuu... mnie też poraziło. Jak to się nazywa dysleksja, dysgrafia...?
    SP6STZ

  • 5. Data: 2010-02-06 22:30:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello J,

    Saturday, February 6, 2010, 11:18:20 PM, you wrote:

    ml
    > A tak swoja droga - do czego takie kondensatory sluzyly ?
    > Tez kiedys takie mialem :-)

    W telekomunikacji powszechnie stosowane - 2uF i 4uF.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2010-02-06 22:30:43
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 10-02-06 23:20, SP6STZ pisze:

    > Auuuu... mnie też poraziło. Jak to się nazywa dysleksja, dysgrafia...?

    Dysbrainia. ;)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 7. Data: 2010-02-06 22:31:15
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Auuuu... mnie też poraziło. Jak to się nazywa dysleksja, dysgrafia...?
    > SP6STZ

    to on zrobił jakiś błąd?

  • 8. Data: 2010-02-06 22:39:53
    Od: "Sylwester Łazar" <i...@a...pl>

    > to on zrobił jakiś błąd?
    Tak. Wrzucił do działu elektrolityczne.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 9. Data: 2010-02-06 22:48:17
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A tak swoja droga - do czego takie kondensatory sluzyly ?
    > Tez kiedys takie mialem :-)

    te konkretne służyły do kupienia w lokalnym sklepie z częściami RTV,
    wyposażenia w dwa krótkie druciki i po naładowaniu z najbliższego
    gniazdka 220V straszeniu szkolnych koleżanek :-)

    J. (ogarnięty wspomnieniami)

    PS: tak, wiem, miały max. napięcie 160V, ale to były porządne
    telekomunikacyjne wyroby, spokojnie te 300V (w szczycie)
    wytrzymywały. Natomiast nijak nie szło kolegom z klasy wytłumaczyć,
    że te "160V" to nie jest wartość napięcia, które "kopie" po
    dotknięciu do końcówek kondensatora. Pamiętam, że nawet jak
    specjalnie przyniosłem do szkoły dowód rzeczowy: kondensator, na
    którym było napisane 1600V i który nie kopał prawie wcale (głównie
    za sprawą pojemności w okolicach nanofarada), klasowy werdykt
    brzmiał "widać zepsuty" :-)

  • 10. Data: 2010-02-06 22:56:00
    Od: SP6STZ <z...@v...pl>

    Butek pisze: