  • Data: 2018-12-05 08:34:18
    Temat: Re: Rebtel kończy działalność - hehe, szybko poszło :)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kolejne tak, a pierwsza?

    Poczytajcie niebezpiecznika. machacie kartą płatniczą w sklepach, w
    obiektywach kamer. albo co gorsza, dajecie ją do ręki kasjerowi. na
    karcie jest numer karty i cvv. odsłonięte? wiec to wystarczy do
    zrobienia płatności. tyle towar musi być wirtualny, bo inaczej znajdą
    złodzieja po adresie dostawy. Ale dostęp do telewizji internetowej da
    (dało) się kupić na 100%. innych rzeczy nie sprawdzałem, ale
    prawdopodobnie wirtualne towary w grach też. jak osoba która widziała
    Waszą kartę zrobi to po pół roku, to jak dojdziecie do tego kto to
    zrobił? zaklejcie cvv na karcie, zamiast przejmować się rebtelem.

    ToMasz