  • Data: 2016-06-26 17:30:47
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-26 o 16:47, RadoslawF pisze:

    > Jesteś zwykłym głupkiem obrażającym rozmówców i nie rozumiejącym
    > o czym jest dyskusja. Brak zainteresowania skorzystania z umowy
    > z jednym operatorem uważasz za brak zainteresowania współpracy
    > z pozostałymi.
    > A co oznacza określenie partner dowiemy się jak omawiana
    > firma ogłosi publicznie tego partnera a nie to co ty
    > sobie o tym wyobrażasz etatowy głupku.

    Oczywiście, że się dowiemy, ale mało prawdopodobne jest, aby odmawiając
    Playowi, zgodziła się na przykład na Orange.

    W jednym masz przypadkowo rację - jak to będzie, dowiemy się niebawem.
    Cieszę się, że tak łopatologicznie udało mi się ci to wyobrazić, bo
    dotychczas w twoim małym rozumku nie mieściło się wyobrażenie, aby
    Virgin mogło rejestrować karty inaczej niż przez Playa, czy innego
    operatora, i w imię tych wydumanych informacji wyzywałeś mnie od trolli.

    A jako że to ty zacząłeś, z tego wniosek, żeś sam jest po prostu prostak
    i cham.

    --
    Liwiusz