  • 1. Data: 2016-06-24 14:40:04
    Temat: Rejestracja kart pre paid.
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    Czy ktoś wie jaki jest mechanizm takiej rejestracji? Można np.
    zarejestrować w kiosku podczas zakupu?

  • 2. Data: 2016-06-25 03:51:47
    Temat: Re: Rejestracja kart pre paid.
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    "Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

    > Czy ktoś wie jaki jest mechanizm takiej rejestracji? Można np.
    > zarejestrować w kiosku podczas zakupu?

    Obecnie rejestracja tylko u operatora.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 3. Data: 2016-06-25 18:18:35
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-06-25 o 03:51, Mark pisze:
    > "Trybun" <C...@j...ru> wrote in message

    > Obecnie rejestracja tylko u operatora.

    To samo usłyszałem u sprzedawców w kioskach, i najprawdopodobniej nic
    się nie zmieni bo kiosk z gazetami to nie miejsce na spisywanie
    personaliów klienta. Ale ciekawe jak będzie wyglądała rejestracja u tzw
    wirtualnych operatorów, np. VM.?

  • 4. Data: 2016-06-25 21:22:09
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-25 o 18:18, Trybun pisze:

> [...]
    > się nie zmieni bo kiosk z gazetami to nie miejsce na spisywanie
    > personaliów klienta. Ale ciekawe jak będzie wyglądała rejestracja u tzw

    Wirtualni będę mieli umowy z faktycznymi i podpiszesz w ich punkcie.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-06-26 10:29:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-25 o 21:22, RadoslawF pisze:

    > Wirtualni będę mieli umowy z faktycznymi i podpiszesz w ich punkcie.

    Prorok wróż?

    W dodatku od siedmiu boleści ;) Virgin na ten przykład odmówiło takiej
    umowy.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2016-06-26 11:23:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 10:29, Liwiusz pisze:

    > Prorok wróż?

    Znasz inną tanią możliwość ?

    > W dodatku od siedmiu boleści ;) Virgin na ten przykład odmówiło takiej
    > umowy.

    Zachęcają do rejestracji przez internet ale będzie możliwa
    u "punktach sprzedaży naszych partnerów".
    Ty nawet otaczającej rzeczywistości nie ogarniasz i dziwisz
    się że dla niektórych jesteś głupim trollem.

    https://virginmobile.pl/rejestrujemy-numery

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-06-26 11:52:12
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *RadoslawF* napisał(-a):

    > Zachęcają do rejestracji przez internet

    Ciekawe jaką mają tego wizję, bo wszelkie dane: imię i nazwisko, nr
    PESEL, nr DO można sobie wygenerować :)

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2016-06-26 11:55:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 11:23, RadoslawF pisze:

    > Znasz inną tanią możliwość ?

    Tak.

> [...]
    > u "punktach sprzedaży naszych partnerów".
    > Ty nawet otaczającej rzeczywistości nie ogarniasz i dziwisz
    > się że dla niektórych jesteś głupim trollem.

    Piszesz głupoty na usenecie i jeszcze obrażasz dyskutantów, a tymczasem
    jesteś zwykłym głupkiem, bo nie rozumiesz słowa "partner".

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2016-06-26 11:59:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-06-26 o 11:55, Liwiusz pisze:

    > Tak.

    > Piszesz głupoty na usenecie i jeszcze obrażasz dyskutantów, a tymczasem
    > jesteś zwykłym głupkiem, bo nie rozumiesz słowa "partner".

    W sumie pewnie i tak powyższego nie zrozumiesz, więc napiszę jak krowie:

    - aktualnie Virgin *odmówiło* propozycji Play, aby rejestracja była w
    salonach Play
    - słowo "partner" może oznaczać na przykład kioski ruch, inmedio itp.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2016-06-26 16:23:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 576eaeda$0$12546$6...@n...neostrada.pl

    > personaliów klienta. Ale ciekawe jak będzie wyglądała rejestracja u tzw
    wirtualnych operatorów, np. VM.?

    5numerów zarejestrowałem w VM. Nawet fakturę wziąłem.