  • Data: 2018-10-23 11:00:22
    Temat: Re: Rejestrator z kamerkami z POE?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 23 października 2018 10:02:39 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > bo może na 10m. Jeśli ma być coś konkretnie widać, to najlepiej jakieś
    > mocne widzialne rzucić.
    I mnie led a zwykły halogen czy żarówkę
    U mnie led o barwie zimnej zmieniony później na led o barwie neutralnej jak się
    zapalał w nocy to obraz z kamerek był oczywiście wyraźniejszy ale jest mono.
    Czyli światło z led nie powoduje przejścia kamerek w tryb dzienny. Dużo słabsze
    światło z żarówki jak najbardziej powoduje ze kamerka przechodzi w tryb dzienny. I
    tak samo było wcześniej jak zamiast kamer ip miałem analogowe.