  • 70. Data: 2019-12-14 20:59:59
    Temat: Re: Rejetracja samochódow po 30 dniach - kara grzywny
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > Smiejesz sie ze swojej indolencji?

    > "Budzikom śmierć"

    Coz za elokwencja, coz za oryginalnosc!

    > Co maja posłowie na myśli, to już dzieciaku

    Tobie sie chyba pomyliło...
    Wroc do mamusi i popros zeby cie nauczyła normalnej dyskusji.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 72. Data: 2019-12-14 21:12:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-14 20:59, Budzik wrote:

    > Wroc do mamusi i popros ...
    Idź stąd

  • 73. Data: 2019-12-14 22:57:15
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 14 Dec 2019 00:23:00 -0800, Kris wrote:

    > Dowiedzą się kiedy właściciel będzie chciał zarejestrować.

    czy to znaczy ze miedzy panstwami eu sa nadal granice celne ?

  • 74. Data: 2019-12-14 23:01:44
    Od: andal <a...@a...org>

    On Sat, 14 Dec 2019 20:29:12 +0100, t-1 wrote:

    > Nowe przepisy przewidują czasowe wyrejestrowanie pojazdu.
    > Może będzie można to powiązać i "zarejestrować" jednocześnie
    > wyrejestrowując?

    za podwojna, lub dwiema osobnymi oplatami?

  • 75. Data: 2019-12-15 11:16:40
    Od: 'TomN' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Budzik w
    >:

    > Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...
    > Coz za elokwencja,

    "do południa" "rano trzeba wstać"

    > coz za oryginalnosc!

    Taki prosty test dla dzieciaków...

    --
    'Tom N'

  • 76. Data: 2019-12-15 16:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik 'TomN' n...@i...dyndns.org.invalid ...

    > "do południa" "rano trzeba wstać"

    > Taki prosty test dla dzieciaków...

    Ech, rece opadają...

    Chyba nie sadzisz ze majac ksywke Budzik nigdy wczesniej nie usłyszałem
    tego tekstu.
    Dla prostych ludzi jest to wrecz pierwsze skojarzenie, stąd moja uwaga o
    twojej "oryginalnosci"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 77. Data: 2019-12-15 18:13:22
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 09:27, Kris pisze:
    > Jak coś zle rozumiem to mnie naprostuijcie bo wg mnie póki co jest:
    > http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU19
    970980602/U/D19970602Lj.pdf
    > Art. 71
    > "Właściciel pojazdu, niebędącego nowym pojazdem, sprowadzonego
    > z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej jest obowiązany
    > zarejestrować pojazd na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w terminie 30 dni od
    dnia jego sprowadzenia"
    > "Nowe brzmienie
    > ust. 7 w art. 71
    > wejdzie w życie z
    > dn. 1.01.2020 r.
    > (Dz. U. z 2019 r.
    > poz. 1579)."

    Czy data podpisania umowy kupna w Berlinie == data sprowadzenia tego
    samego dnia przez granicę na terytorium RP?
    A jak kupiłem i stoi u kumpla pod Berlinem w stodole do wiosny? Bo może.

    --
    Irokez

  • 78. Data: 2019-12-15 20:47:17
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2019-12-14 o 23:01, andal pisze:

    > za podwojna, lub dwiema osobnymi oplatami?

    Wszelkie przepisy wprowadza się przy założeniu, że urzędnicy utrzymają
    się z pobieranych opłat.
    To oczywiste.
    Niektóre Ustawy wprowadza się tylko po to.