  • 11. Data: 2013-07-05 16:14:01
    Temat: Re: Reklamy LEDowe na stadionach - aliasing.
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 15:19:52 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:
    > s...@g...com <s...@g...com> napisaďż˝(a):

    > I po co siďż˝ tak wydzierasz?

    Masz coś do powiedzenia w temacie? Nie masz! To po cholerę się wcinasz?

  • 12. Data: 2013-07-05 16:32:51
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sundayman" napisał w wiadomości grup
    >Po proste de facto jest to zestaw niezależnych wyświetlaczy o w miarę
    >normalnych wymiarach i proporcjach - poustawianych obok siebie i
    >wyświetlających odpowiednio skorelowane obrazy. Zatem i problem
    >skanowania jest dość typowy - ot, po prostu częstotliwość dobrana
    >tak, żeby w TV nie było problemu.

    Nie bardzo rozumiem jak mialoby to wyeliminowac problem - kamera przez
    pewien czas calkuje prad piksela, ale ten czas jest rozny, w
    zaleznosci od jasnosci.

    Jak bedzie calkowac w czasie gdy piksel nie swieci, to nie bedzie
    widac.

    >Kolejny przykład
    >http://www.outdoor-advertisingbillboards.com/china-
    p10_outdoor_sport_dynamic_video_effects_flicker_free
    _perimeter_led_display_ip65_16_x_8-295542.html
    >z tabeli :
    >Frame change frequency 60Hz/s
    >Refresh rate 300Hz~1600Hz

    Driving mode:
    1/4 Scan constant current

    I co to znaczy ? Ze naraz sie pali 1/4 diod ?

    J.

  • 13. Data: 2013-07-05 16:39:46
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Nie bardzo rozumiem jak mialoby to wyeliminowac problem - kamera przez
    > pewien czas calkuje prad piksela, ale ten czas jest rozny, w zaleznosci
    > od jasnosci.

    Przy częstotliwości skanowania rzędu 1000Hz, to podczas jednego
    "odczytu" z sensora obrazu pixel na ekranie LED jest zapalany i gaszony
    wielokrotnie. To wystarczy , aby był widoczny jako "zapalony" stale i
    bez przerw.

    > Driving mode:
    > 1/4 Scan constant current

    tu masz wszystko wyjaśnione :
    http://www.eraled.biz/news/LED-Screen-Power-Consumpt
    ion-Explained.html

    > I co to znaczy ? Ze naraz sie pali 1/4 diod ?

    Tzn, że maksymalny pobór mocy wynosi 1/4 tego, co wyszłoby gdyby
    policzyć wszystkie LED świecące stale.

  • 14. Data: 2013-07-05 17:25:38
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2013-07-05 16:14, s...@g...com pisze:

    > Masz coś do powiedzenia w temacie? Nie masz! To po cholerę się wcinasz?

    BO MOŻE!

    --
    JK

  • 15. Data: 2013-07-05 17:46:25
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    a ja tam trochę rozumiem irytację...
    Sam mam nieraz ochotę dać w ryj, jak ktoś się rozwodzi w wątku nad
    czymś, co w najlepszym razie można uznać za dygresję.

    Może akurat nie na naszej ukochanej grupie, ale gdzie indziej :)

    Takie marzenie , żeby tak wsadzić rękę do monitora, wystawić ją po
    przeciwnej stronie u danego osobnika i - w kinol !

  • 16. Data: 2013-07-05 21:16:09
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 5 lipca 2013 15:19:52 UTC+2 użytkownik Grzegorz Niemirowski napisał:
    > s...@g...com <s...@g...com> napisaďż˝(a):

    > I po co siďż˝ tak wydzierasz?
    >

    > --
    >
    > Grzegorz Niemirowski
    >
    > http://www.grzegorz.net/
    >
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    >
    > Uptime: 12 days, 20 hours, 24 minutes and 39 seconds

    Jak to po co się wydziera. Żeby mieć rację i pokazać jaki ważny jest. Z domu wyniósł
    ten nawyk. Jak ojciec darł ryja to nawet jak nie miał racji to ją miał. To on też
    drze ryja.

  • 17. Data: 2013-07-05 21:44:44
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-05 15:25, sundayman pisze:
> [...]
    10_outdoor_sport_dynamic_video_effects_flicker_free_
    perimeter_led_display_ip65_16_x_8-295542.html

    60Hz/s
    To jakieś oscylacje jednostajnie przyspieszone.

    Ciekawe też jest:
    5) High refresh rates with high refresh rates,

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 18. Data: 2013-07-05 21:47:03
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    > Masz coś do powiedzenia w temacie? Nie masz! To po cholerę się wcinasz?

    Coś pisałeś o wysokiej kulturze na electronics2000. Może to będzie
    lepsze miejsce dla ciebie niż pl.m.e.

  • 19. Data: 2013-07-05 21:50:31
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-07-05 17:46, sundayman pisze:

    > a ja tam trochę rozumiem irytację...
    > Sam mam nieraz ochotę dać w ryj, jak ktoś się rozwodzi w wątku nad
    > czymś, co w najlepszym razie można uznać za dygresję.

    Tęsknisz za kimś kto zrobi z tym porządek. Poproś twojego ulubionego
    moderatora z elektrody :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2013-07-06 01:16:14
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tęsknisz za kimś kto zrobi z tym porządek. Poproś twojego ulubionego
    > moderatora z elektrody :)

    nie nie. Takich co to się uważają za powołanych do "zrobienia porządku"
    to nie brak. Zwłaszcza na elektrodzie, o czym parę razy pod wpływem
    nieprzyjemnych emocji tutaj pisałem, używając często słów ordynarnych i
    wulgarnych.

    Ale ja miałem raczej na myśli to, że moja osobista cierpliwość często
    się wyczerpuje w zderzeniu z różnymi nośnikami genów. Niezbyt udanych
    chyba zresztą...

    A co "ulubionego moderatora" to nie wiem, czy masz na myśli kogoś
    konkretnego, bo jeśli np. RoMana (który chyba był takim funkcjonariuszem
    ), to cóż - czasem RoMan bywał nieprzyjemny w obejściu, ale to taki
    wyjątek , który z uwagi na nieocenioną pomoc tutaj należy wziąć pod
    specjalną ochronę :)