  • Data: 2019-09-10 23:23:17
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > Istniało (właściwie cały czas istnieje, choć w mocno ograniczonym
    > zakresie) też coś takiego jak Packet Radio - krótkofalarska sieć
    > komputerowa, wykorzystywana głównie do przesyłania poczty i prowadzenia
    > grupowych dyskusji.

    Nadal istnieje?

    Nie widzialem nigdzie PR poza APRS w ciagu ostatnich 10 lat... no i rozne
    transmisje cyfrowe na KF, ale czy to nadal packet radio? :)

    Kiedys mialem modem, Bayes bodajze, podpinany do portu szeregowego z
    jednej a do radia z drugiej strony, i nawet dalo sie uzywac przez niego
    radiowego BBSa.

    Nawet pomyslalem ostatnio, zeby postawic radiowego BBSa, ale a) nie mam
    jak tego zrobic legalnie (do stacji automatycznej potrzebna jest zgoda
    wlasciciela budynku, a nie dostane takiej), b) zainteresowanie byloby
    pewnie zerowe, juz samych przemiennikow jest chyba wiecej niz
    krotkofalowcow :)