  • Data: 2019-09-20 10:36:58
    Temat: Re: [Retro] Interfejs magnetofonu
    Od: q...@t...no1 (Queequeg) szukaj wiadomości tego autora

    Atlantis <m...@w...pl> wrote:

    > Nie. To był jakiś wynalazek Atari, chyba niestosowany w niczym innym.
    > Za to Amiga 600 i 1200 już miały standardowe złącze PCMCIA, co też
    > przyczyniło się do przedłużenia życia tych komputerów. Pasjonaci mogli
    > dodawać do nich funkcje, o których nie śniło się twórcom tych
    > komputerów. To samo z takim Apple Newtonem. :)

    No tak, po to są rozszerzenia :)

    > Atari Portfolio niestety się na to nie załapało, trochę szkoda...

    Może to przyspieszyło jego zgon...

> [...]
    > poprzedniego modelu leciała mocno w dół i trochę szkoda było mi do
    > wystawiać za gorsze na Allegro. Początkowo miałem trochę pomysłów na
    > wykorzystanie starych telefonów do projektów (w końcu to ciągle
    > urządzenie z dotykowym ekranem, relatywnie mocnym procesorem i modułami
    > łączności bezprzewodowej) ale w międzyczasie pojawiły się Raspberry Pi i
    > inne płytki z mocnymi MCU.
    > Kilka starych urządzeń swego czasu sprzedałem i teraz tego żałuję.
    > Najbardziej szkoda mi PSION-a 5MX. Jakieś 10 lat temu poszedł na Allegro
    > za grosze, a teraz musiałbym za niego zapłacić kilkaset zł...

    No właśnie... tylko z drugiej strony, po co trzymać rzeczy, jeśli nigdy
    się ich nie wykorzysta?

    > W 2017 roku na Kickstarterze wystartował projekt o nazwie Gemini PDA - w
    > miarę współczesne urządzenie na Androidzie, w formie przypominającej
    > klasyczne handheldy PC z początku XXI wieku. Uzbierali potrzebną kwotę i
    > sprzęt wszedł do produkcji. Nie wiem ile sztuk wyprodukowali, nie była
    > to jakaś wielkoseryjna produkcja, ale chyba też nie efemeryda, bo
    > znajomy przez pewien czas to posiadał i przynajmniej raz widziałem to na
    > Allegro. Niestety miałem wtedy ważniejsze wydatki, żeby licytować sprzęt
    > za kilka tysięcy zł.

    Kilka tysięcy... matko. Aż tyle bym nie dał :)

    > Może jeszcze uda się to gdzieś kupić? Bo na chwilę obecną to chyba
    > byłoby jedyną rozsądną alternatywą dla Droid 4, zwłaszcza jeśli i tak
    > nosisz inny telefon. ;)

    Jest też podobno Cosmo Communicator :)
    http://blogi.dziennikzachodni.pl/technoblogia/2018/1
    1/07/nadchodzi-cosmo-communicator-nastepca-gemini-pd
    a/

    Z drugiej strony, może są jakieś etui do popularnych telefonów,
    z klawiaturą po USB albo BT. Na pewno są.

    Tak... o Adze trochę słyszałem :)