eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaRezystor przeciwzakłóceniowy w fajce zapłonowej › Re: Rezystor przeciwzakłóceniowy w fajce zapłonowej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeds.phibee-telecom.net!newsfeed.xs4all.nl!newsfeed8.news.xs4all.nl!85.1
    2.16.69.MISMATCH!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.fr7!futt
    er-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Rezystor przeciwzakłóceniowy w fajce zapłonowej
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <pfqgbq$hhm$1$gof@news.chmurka.net>
    <5b28b09b$0$608$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b28dd59$0$585$65785112@news.neostrada.pl>
    <6789835803$20180619230222@squadack.com>
    <pgcg7m$l2t$1@node2.news.atman.pl>
    <pgcrji$f3$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <5b2a4286$0$680$65785112@news.neostrada.pl>
    <pge566$67c$1@node2.news.atman.pl>
    <5b2b5e84$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pgfork$ks6$1@node2.news.atman.pl>
    <pgftkt$7po$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <pgfuri$qed$1@node2.news.atman.pl>
    <pgg5lg$as4$1$viktoriu@news.chmurka.net>
    <pghc68$4b7$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 22 Jun 2018 07:41:35 +0200
    Message-ID: <19bldx374q900$.5weor10hcfz1$.dlg@40tude.net>
    Lines: 24
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 82.143.187.50
    X-Trace: 1529646094 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 587 82.143.187.50:63656
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2538
    X-Received-Body-CRC: 1946856216
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:733229
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 01:26:10 +0200, HF5BS napisał(a):
    > Użytkownik "viktorius" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>> A z drugiej strony, tak z ciekawości - czy stosowano rozwiązanie, ze
    >>> pozostawiano tradycyjny układ zapłonowy, ale wstawiano przetwornicę,
    >>> która podbijała napięcie podawane/przerywane na cewkę, przez co, dzięki
    >>> wyższemu napięciu na pierwotnym, cewka dawała wyższe na wtórnym i lepszą
    >>> iskrę? Nie chodzi mnie o snop iskier, tylko o podbicie zasilania...? Czy
    >>> to może idea zapłonu elektronicznego i każdy to stosuje?
    >>>
    >> A co jeśli przy wyższym wtórnym izolacja zwojów wtórnego już się zaczyna
    >> przebijać? W nieskończoność podbijać napięcia pierwotnego się nie da.
    >
    > Jasne, ze nie można podbijać w nieskończoność, ale tak 1.5-2 razy, to mogło
    > by poprawić start w warunkach zimowych, większa energia iskry, to i więjsza
    > jej temperatura, więc i prawdopodobieństwo zapłonu mieszanki, oraz lepsze
    > chyba przebijanie się przez upływności?

    Nie wiem czy jest potrzeba - energia od pradu zalezy,
    na rozruszniku obroty wolne, to prad ma czas narosnac.

    Przyszly wtryski elektroniczne i samochody zapalaja dobrze bez takich
    sztuczek. Fakt, ze cewki inne.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: