  • Data: 2016-08-25 04:46:30
    Temat: Re: Roaming DATA NO LIMIT w T-Mobile
    Od: KOMTUR <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-08-24 o 22:37, r...@k...pl pisze:

    > Ale po co mam wysyłać zdjęcia z komórki, skoro mam aparat? :)

    Tez mam aparat, a mimo to fotki czasem wysyłam.
    Zresztą to był tylko taki przykład :)

    > Poza tym jeżeli już raz na ruski rok coś wysyłam, to daję Send i chowam telefon
    > do kieszeni. U mnie wysyła się samo, nie muszę patrzeć na telefon :)

    Takoż samo, tylko czasem bywało, ze się nie wysłało, bo po kliknięciu
    "wyślij" wszedłem do budynku, się urwało i nie wysłało.

    > Używam miniOpery.

    Ja chroma, firefoxa, a strony w miarę możliwości otwieram w pełnej
    wersji. Niektórych mobilnych wersji stron nie trawię.

    > Mam jakiegoś Facebooka Lite, działa bardzo szybko. Więcej nie powiem, bo jest
    > nieaktywny :)

    Tez mam, ale używam Lite tylko w ostateczności, jak na "dużym" kółeczko
    się kręci i kręci i kręci...

    No co dzień 4GB szybkiego LTE i już chyba "nie umiem" korzystać z
    wolnego netu, nawet w komórce :)

    Ale jestem ciekaw wrażeń kolegi jak wróci, bo sam się zastanawiałem nad
    tym pakietem NOLIMIT.