  • 641. Data: 2014-12-15 14:04:30
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    jej nie widać a jak uprzątną to nie można bo widać? Daj jakąś podstawę prawną
    uzależniającą zachowanie na rondzie od ilości śniegu.

    > Nie każdy bo stop i ustąp pierwszeństwa są inne. Po to że jak śniegu na nie napada
    to i tak działają. Czy może być rondo na którym w zależności od ilości śniegu będą
    obowiązywały różne zasady poruszania?

    czy ulica jednokierunkowa po opadach sniegu przstaje być
    jednokierunkowa?

  • 642. Data: 2014-12-15 14:09:57
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 14:04:51 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Nie staraj się uciec zmieniając temat. Pytanie było proste. Powtórzę je. Czy może być

  • 643. Data: 2014-12-15 14:42:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    być rondo na którym w zależności od ilości śniegu będą obowiązywały różne zasady

    moje też było proste. Jeździsz nie znając odpowiedzi?

  • 644. Data: 2014-12-15 15:30:17
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 14:42:40 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Czy moje pytanie jest tak nie na fali że unikasz odpowiedzi?

  • 645. Data: 2014-12-15 15:34:24
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

> [...]
    poruszania?

    > Czy moje pytanie jest tak nie na fali że unikasz odpowiedzi?

    nie. rondo się nie zmienia.
    Teraz ty.

  • 646. Data: 2014-12-15 15:51:44
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 15:34:46 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    A zasady jazdy po nim się zmieniają w zależności od ilości śniegu? Jest jeszcze jedno
    pytanie. Czy uważasz że można ronda objeżdżać po zewnętrznym pasie? Oczywiście nie
    idzie o świeżo wymalowane przy dobrej pogodzie ronda turbinowe a takie zwykłe.

  • 647. Data: 2014-12-15 16:16:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    >Czy uważasz że można ronda objeżdżać po zewnętrznym pasie? Oczywiście
    >nie idzie o świeżo wymalowane przy dobrej pogodzie ronda turbinowe a takie zwykłe.

    tu nie ma co uważać. Zgodnie z przepisami jak najbardziej można.

  • 648. Data: 2014-12-15 16:28:23
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 15 grudnia 2014 16:17:09 UTC+1 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Jeszcze zostało pierwsze pytanie na które nie chcesz udzielić odpowiedzi. Przypomnieć
    to pytanie?

  • 649. Data: 2014-12-15 16:49:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 15 Dec 2014 03:57:26 -0800 (PST)
    k...@g...com wrote:

    > I tak jest. Dla rond turbinowych nie powstały nowe przepisy
    > umożliwiające ich jakieś inne oznakowanie.

    Niestety nie prawdą jest jakoby.
    C12 informuje Cie jedynie o sposobie poruszania się w obrębie
    skrzyżowania, resztę załatwiają pasy ruchu. Zjeżdząjąc z wewnętrznego,
    obowiązują Cię normalne przepisy o zmianie pasa ruchu, C12 z nich nie
    zwalnia.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 650. Data: 2014-12-15 16:52:25
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Mon, 15 Dec 2014 10:49:59 +0000 (UTC)
    masti <g...@t...hell> wrote:

    > podobnie jak inni jadący zgodnie z przepisami?

    Nie, ja wiem że on tak może, ale też wiem, że robi tak, bo albo jest
    głupi, albo przeraża go poruszanie się zgodne z wyznaczonymi pasami. Po
    to na sorach są wymalowane pasy, aby z nich korzystać i nie utrudniać
    jazdy tym, którzy ogarniają więcej niż jeden pas. :)

    --
    pozdrawiam
    szerszen