  • Data: 2018-01-03 12:48:58
    Temat: Re: Rootowanie Samsunga Galaxy TAB 4
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    mam P3100 na CM11 i jakos to dziala (youtube, mail, viber, Skype) bo na stockowym to
    byl dramat, w sumie procedura jest banalna a na moje oko nie ma lepszych zrodel niz
    xda

    na SM-T230 chyba pojdzie CM14 v13 powodzenia

    https://forum.xda-developers.com/tab-4/general/cyano
    genmod-14-1-official-sm-t230-nu-t3549211