  • Data: 2016-05-11 15:10:19
    Temat: Re: Rower <> Garaż <> Samochód
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:2c301203-3218-43b3-ad9f-c3b88cfc08a4@googlegrou
    ps.com...
    On Wednesday, May 11, 2016 at 2:42:53 PM UTC+2, yabba wrote:

    > Lampka jest rozładowana zawsze wtedy, gdy jest potrzebna.

    ja awaryjnie woze mala sigme micro na 2 baterie CR2032, jako pozycyjne
    swiatlo jest OK

    > Przednie i tylne hamulce są bębnowe? Razem z przekładnią wcisnęli tam
    > hamulec bębnowy?

    moze byc rolkowy np.
    http://ctbike.pl/shimano-sg-8r36-nexus-inter-8-wielo
    biegowa-piasta-tylna.html

    8 biegów w piaście! Myślałem, że maksymalnie da się 4 tam wcisnąć.

    albo torpedo,
    https://www.centrumrowerowe.pl/czesci/piasty-rowerow
    e/z-biegami-wewnatrz/p,piasta-tylna-nexus-3-sg-3c41-
    36h-manetka-komplet-shimano,191452.html

    Takie przekładnie były już w latach 80-tych w najbardziej wypasionych
    wersjach Wigry 3.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba